Tips voor vloerenwinkels

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

Tips voor vloerenwinkels

#1 Bericht door MarlijnIngrid » 26-03-2011 10:30

Hallo allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar goede winkels wat betreft vloeren?

Hout en/of laminaat met name.
Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
En wie zijn er goed wat betreft prijs/kwaliteit?

Belangrijk is dat ze ook gaan leggen.

Groet,
Marlijn & Ingrid
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#2 Bericht door Max Verhorst » 26-03-2011 10:39

Dit geldt ook voor mij. Ben op zoek naar een mooie houten vloer die ik niet zelf hoef te leggen :-)
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

dennis_ying
Brons
Brons
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-01-2011 21:10

#3 Bericht door dennis_ying » 26-03-2011 15:29

Wij zijn langgeweest bij http://www.multivloerarnhem.nl/ hier namen ze ruim de tijd voor je om alles te laten zien en te bespreken, en geven goed advies. Kwa prijs weet ik het niet, want dit was 1 van onze eerste zaken waar wij zijn wezen kijken. Maar ik zou zeker hier even kijken.
Singelkwartier 2, bouwnummer 212, Dennis en Ying

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#4 Bericht door MarlijnIngrid » 30-03-2011 12:20

Hier zijn wij inderdaad ook geweest. Wij vonden ook dat ze ruim de tijd namen en goed advies konden geven.
Wat betreft de prijs zitten ze wel redelijk aan de bovenkant van het gemiddelde, uiteraard is alles afhankelijk van welke keuzes je maakt.
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

lindaboy
Brons
Brons
Berichten: 26
Lid geworden op: 10-11-2010 09:18

#5 Bericht door lindaboy » 30-03-2011 18:39

Wij hebben onze vloeren (zowel boven als beneden) bij Multivloer gehaald op de woonboulevard in Arnhem-Zuid. Prima service en heel veel keus!
Met een beetje onderhandelen kom je al een heel eind! :-)
Boy & Linda, Auroraplantsoen 62 (Dudok 084)

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#6 Bericht door BarbaraJolanda » 30-03-2011 19:32

Wij hebben de vloer (voor het hele huis)en het tapijt voor de trap bij mega tapijt Oss gekocht. Www.megatapijtoss.nl

Erg goede service.
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

Multivloer - Vler 't zelf - Nama

#7 Bericht door Palantiri » 05-04-2011 15:56

[color=darkred]Ik ben afgelopen donderdag, aansluitend aan het bezoek aan de bouwplaats naar Multivloer geweest. Ik zag er misschien enigszins verwaaid uit, en ik bleek ook verf aan mijn handen te hebben, maar ik neem aan dat dit geen reden is om mij te behandelen alsof ik ze niet meer alle zeven op een rijtje had. ("Wij zijn een vloerenwinkel; wij verkopen vloeren. Bent u wel van plan een vloer te kopen?") De winkel bleek te sluiten van 17.30-19.00 uur, terwijl het koopavond was. De verkoopster moest naar huis, maar haar collega die boven zat wilde niet naar beneden komen. Dus werd ik met zachte dwang weer naar de buitendeur gemanouvreerd. Ik mocht om 19.00 uur terugkomen. Omdat ik niet 1.5 uur wilde wachten, ben ik naar Vloer 't zelf gegaan, die net achter de Praxis op de woonboulevard Arnhem-Zuid ligt. Daar werd ik vriendelijk en correct behandeld, en de keuze is groot. En ik denk dat de prijs scherp is. Ik kreeg van meerdere soorten vloeren een plank mee om deze thuis bij mijn meubels te bekijken. Ook de NAMA op de Vlamoven in Arnhem gaf die service. Dit is van origine een behangzaak, maar zij hebben een beperkt aanbod aan vloeren. Correcte behandeling, goede service, maar weinig aanbod. Toevallig zat wel mijn vloer erbij. Midden in de winkel werden meerdere planken aan elkaar gelegd, zodat ik een goede indruk kon krijgen. Bij Carpet Right op de Vlamoven heb ik gesproken met een echte sjaggeraar ("De omzet is laag vandaag, en die moet ik zodadelijk doorbellen. Als u nu koopt krijgt u 10% korting"). Dus ook geen aanrader.[/color]
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

Sylvia
Goud
Goud
Berichten: 134
Lid geworden op: 07-09-2010 11:18

Re: Multivloer - Vler 't zelf - Nama

#8 Bericht door Sylvia » 05-04-2011 22:06

[quote="Palantiri"][color=darkred]...ben ik naar Vloer 't zelf gegaan, ... Ik kreeg van meerdere soorten vloeren een plank mee om deze thuis bij mijn meubels te bekijken.[/color][/quote]
[color=indigo]Moest je daar toen ook €10 borg per 2 vloerdelen betalen? Ik ben er vanmiddag geweest en mocht 2 planken mee, maar moest daar dan borg voor betalen.
Heb er wel heel mooi (licht) grijs laminaat gezien, klasse 32, met v-groef en veel houtnerf erin. Deze kostte €19,50 per m2. Iemand enig idee of dat een redelijke prijs is? Weet dat het bij de bouwmarkt soms veel goedkoper is, maar zie daar nooit een klasse-aanduiding bij staan.[/color]
Sylvia Kapitein - Singelkwartier 1 - Bouwnummer 063 - Castorstraat 146

Melvin
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-09-2010 11:09

#9 Bericht door Melvin » 06-04-2011 08:51

Wij hebben onze vloer gekocht bij laminaatnet.nl Zij bieden een ruim assortiment en sturen gratis stalen. Wij hebben een aantal stalen opgevraagd en het laminaat wat wij voor oog hadden zit hier bij. Contact gehad per mail, altijd snel en vriendelijk geholpen en zelfs nog wat extra korting kunnen afdingen. Wij zijn bij meedere winkels geweest maar laminaatnet.nl kwam voor ons kwa prijs kwaliteit als beste eruit.
Melvin, Amy en Kian - Singelkwartier 1- bouwnummer 72

lindaboy
Brons
Brons
Berichten: 26
Lid geworden op: 10-11-2010 09:18

#10 Bericht door lindaboy » 06-04-2011 09:19

@Sylvia

19,50 is een prima prijs hoor, maar wat is de dikte van de vloer? 1 van de belangrijkste dingen vwb een vloer is de dikte, deze moet(vind ik) minimaal 8mm dik zijn. En dan heb ik het over de benedenvloer, voor boven(1e en 2 verdieping) kiezen er veel mensen voor om daar wat cheap ass laminaat neer te leggen en dan kan kom je al vaak uit op een dikte van 7mm.
Wij hebben voor beneden een dikte van 9,5mm en voor boven 8mm.

Gr Boy
Boy & Linda, Auroraplantsoen 62 (Dudok 084)

Plaats reactie

Terug naar “Vloeren”