Wie wil er allemaal vloerverwarming in SK 3?

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

Wie wil er allemaal vloerverwarming in SK 3?

#1 Bericht door Marjon » 17-07-2011 09:49

Nou, het staat er al duidelijk. Wij willen dus graag vloerverwarming laten leggen in onze nieuwe woning. Graag zou ik willen weten wie nog meer. Wellicht dat als we met meerdere huizen bij een leverancier een opdracht plaatsen we korting kunnen bedingen? Wij hebben om en nabij de 45m2 nodig. Dus wil je meedoen, geef het aan en ook de m2. En wellicht is er iemand die een goede leverancier kent, want wij zijn hier geheel onbekend mee en moeten ook nog op zoek. Ik heb wel al op internet gespeurd en een aantal gevonden... maar misschien weet iemand een goed bedrijf?
O, bij ons de vloerverwarming als bijverwarming overigens! De voorbereidingen zijn al getroffen, dit hebben we in het meerwerk op laten nemen.

Bas en Sanne
Brons
Brons
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-01-2011 00:56

#2 Bericht door Bas en Sanne » 18-07-2011 15:41

Wij nemen ook vloerverwarming maar dan wel als hoofdverwarming. We laten de radiatoren wel gewoon plaatsen en halen ze zelf later weg. We hebben een aantal offertes laten maken en geloof dat we bij Heatnet het goedkoopst uit waren. De prijs was 1375 inclusief, voor 35-40 vierkante meter. Wij laten het dus waarschijnlijk door hun doen. Maar wellicht kan het ergens anders goedkoper, zeker als we het collectief laten doen.

Geloof dat we al van een afstand kennis hebben mogen maken. Wij zijn de mensen met de hond op de bouwplaats afgelopen vrijdag.

gr Bas en Sanne
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 152 | Polluxstraat 176

Gerard en Ans
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 03-07-2011 18:11

Wie wil er allemaal vloerverwarming in SK 3?

#3 Bericht door Gerard en Ans » 18-07-2011 19:46

Wij gaan beneden ook vloerverwarming leggen. Het wordt wel hoofdverwarming. Wij weten nog niet wat voor een vloer (tegel of grind) we laten leggen.
Vaak kan bij een tegelbedrijf of grindvloerbedrijf ook de vloerverwarming worden gelegd. Wij hebben wel rekening gehouden met vloerverwarming tijdens de bouw want de leidingen van de verwarming worden langs de kant gelegd. We blijven zoeken na een goede vloer en vloerverwarming. Ervaring met bedrijven horen we dus graag.
Groetjes,

Gerard en Ans

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#4 Bericht door Marjon » 28-07-2011 14:10

Goede tip heatnet. Ik heb net de offerte binnen. We zijn om, we gaan in ieder geval voor hoofdverwarming, dat worden in ons geval dan 5 groepen. Maar de prijs viel mee, rond de EUR 1500. Zijn er nog meer mensen in SK3 die voor vloerverwarming willen gaan? Ik wil dan toch eens proberen iets van de prijs af te krijgen als we samen zouden kunnen doen!

Patrick & Brenda
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-02-2011 10:25

#5 Bericht door Patrick & Brenda » 06-08-2011 21:12

Wij zaten ook inderdaad te denken aan vloerverwarming als hoofdverwarming.
Heatnet klinkt erg aantrekkelijk.
Kunnen inderdaad misschien het beste met meerdere een offerte aanvragen.
Jullie mogen ons erbij noteren.

Patrick en Brenda

Bas en Sanne
Brons
Brons
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-01-2011 00:56

#6 Bericht door Bas en Sanne » 04-10-2011 15:23

Ik zie dat er steeds meer mensen aan de vloerverwarming gaan en volgens mij ook allemaal via Heatnet.

Nu de opleverdata bekend zijn kunnen we wellicht ook actief Heatnet benaderen en vragen om een collectieve korting. Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik geen beste onderhandelaar ben. Is er iemand die deze taak opzich wil nemen? Wij zijn er in ieder geval wel voor te porren om het collectief te doen.

gr Bas en Sanne
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 152 | Polluxstraat 176

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#7 Bericht door Marjon » 04-10-2011 15:47

Mijn onderhandeltechnieken zijn ook niet zo je van het. Wil het best proberen, maar wellicht is iemand daar behendiger in? Moeten we wel even inventariseren om hoeveel huishoudens het gaat en om hoofd- of bijverwarming en het aantal groepen dat daarbij hoort. Ook je opleverweek vermelden want we moeten even kijken op welke week we dan terecht komen om gecombineerd te laten frezen. Maar dat zal toch wel over een paar weken verspreid worden als het meerdere huizen zijn?
Bij ons gaat het om hoofdverwarming, de radiatoraansluitingen willen wij afgedopt hebben tot onder de grond. Het gaat om 5 groepen (circa 45/48 m2).

Wij hebben overigens ook een offerte van megavloerverwarming.nl ontvangen, die is nog iets voordelinger. Misschien ook interessant om hier een gecombineerde offerte op te vragen?

Patrick & Brenda
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-02-2011 10:25

#8 Bericht door Patrick & Brenda » 04-10-2011 19:14

Ik ben toevallig deze week bezig om me te verdiepen in de vloerverwarming.
Wil volgende week contact opnemen met Heatnet om verder te informeren.
Heb inmiddels ook een offerte opgevraagd bij megavloerverwarming ook voor meerdere woningen om de kleine lettertjes een beetje met elkaar te kunnen vergelijken.
En om onderhandelingsmateriaal te hebben.
Binnenkort anders maar eens een mailtje naar iedereen sturen wie er vloerverwarming wil en als hoofd- of bijverwarming.
Als ik meer weet horen jullie het en anders plaats ik de offertes wel op het forum om beide te kunnen vergelijken.
Iemand eventueel nog andere leuke aanbiedingen voor vloerverwarming ontvangen?

Gerard en Ans
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 03-07-2011 18:11

Wie wil er allemaal voerverwarming in SK 3?

#9 Bericht door Gerard en Ans » 04-10-2011 21:53

Wij hebben enkele weken geleden ook een offerte aangevraagd bij Heatnet. Voor de begane grond komt de prijs voor een hoofdverwarming op € 1500,=.
Dit is een zeer goede prijs. Waar wel rekening mee moet worden gehouden is dat de sleuven niet worden dicht gesmeerd. Bij megavloerverwarming wordt de vloer ook niet dichtgesmeerd, maar zij doen dit eventueel wel tegen een meerprijs. Als we met meerdere voor vloerverwarming kiezen dan kunnen we ook onderhandelen dat de vloeren worden dicht gesmeerd op kosten van het vloerverwarmingsbedrijf.
Groetjes,

Gerard en Ans

Nathalie&Rishi
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-05-2011 10:24

Wij overwegen ook vloerverwarming

#10 Bericht door Nathalie&Rishi » 09-10-2011 14:17

Wij denken er over na om vloerverwarming te laten plaatsen. We hebben een offerte opgevraagd bij heatnet en komen uit op 1375. Alleen dit is nog wel een basisbedrag aangezien we niet voor de voorbereidende optie hebben gekozen en we dus extra werkzaamheden moeten laten verrichten om de vloerverwarming uberhaupt aan te sluiten op de stadsverwarming. Wij zijn ook benieuwd naar een groepskorting. Het zou mooi zijn.
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 135 | Polluxstraat 142

Plaats reactie

Terug naar “Vloeren”