Welke vloer?

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Wouter_Linda
Brons
Brons
Berichten: 33
Lid geworden op: 22-09-2010 19:35

#21 Bericht door Wouter_Linda » 11-10-2010 19:02

hallo allen wij laate als glad stucken dat is altijd mooi en de vloeren hebben we ook al voor een klein bedrag voor zolder en verdieping 1 en begaanen grond. keuken tegels en de woonkamer laminaat en boven ook laminaat . gr wouter en linda

als je een hond of kat heb kan je beter laminaat neemen of tegels .pakket zal ik niet doen heb je binnen een jaar spijt van .


en vloerverwarming kan niet met stads verwarming want dat woude wij ook door het heel huis maar dat kon niet.

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#22 Bericht door Erwin » 11-10-2010 19:31

Vloerverwarming in combinatie met stadsverwarming niet mogelijk?

Het lijkt mij zeker geen probleem om deze gecombineerd te gebruiken, helemaal als je kiest voor elektrische vloerverwarming.
De enige reden wat ik nu kan bedenken is de ruimte in de meterkast, die wordt voor een groot gedeelte opgeslokt door de unit van de stadsverwarming (net boven de grond).

Ik heb net even gegoogled en kwam zeer veel informatie tegen over stadsverwarming i.c.m. vloerverwarming, kijk maar eens [url=http://www.google.nl/search?q=stadsverw ... nl___NL387]hier[/url]

Wie heeft dit trouwens doorgegeven, komt dit van de koperskeuze af?
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Wouter_Linda
Brons
Brons
Berichten: 33
Lid geworden op: 22-09-2010 19:35

#23 Bericht door Wouter_Linda » 11-10-2010 19:42

Nee dit is ons verteld door de makelaar. Geeft ook niet, wij kiezen het sowieso niet maar raar....

sultanik
Zilver
Zilver
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-09-2010 09:54

#24 Bericht door sultanik » 03-02-2011 15:44

Wij hebben voor een graniet of dubbelgebakken tegels (allebei gepolijst) gekozen. Binnenkort valt definitieve beslissing graniet of tegels. Tot oplevering hebben we nog genoeg tijd. Tegels of granietvloer zonder vloerverwarming is niks. Daarom hebben we ook voor vloerverwarming gekozen. Radiatoren blijven tenminste 2x in woonkamer 1x vervalt. Vloerverwarming zou als hoofdvewarming gelegd worden maar als bijverwarming gebruikt zullen worden. Om schade te vermijden moesten we alle leidingen ( alleen voor radiatoren) lang de wanden laten leggen (kosten 345 euro). De verdeler komt onder trappenkast en hiervoor een extra afgedopte leiding gevraagd. In meterkast is dit niet mogelijk.
Ik weet niet of dit beste keuze is maar ik zou tegels of natuursteen zonder vloerverwarming niet zullen kiezen. Voor mensen die willen toch nog vloerverwarming laten aanlegen is verstandig om goed weten waar de leidingen lopen. De dekvloer tot zo ver ik weet niet veel (hooguit 5cm) en bij ons was zelfs een constructie fout ( ongelijke vloerpanelen) gelukkig dit op tijd opgelost door heer Markwin van VPA anders hadden we pech met het frezen van geultjes voor vloerverwarming. Deze fout heb ik al aan het begin gemerkt en meteen doorgegeven. De verwarmingsleidingen zijn van kunststof buizen met een aluminium inlage en die zijn genoeg dik.

Khalid & Maria

[url=http://postimage.org/image/hqwewybo/][img]http://s1.postimage.org/hqwewybo/CIMG1189.jpg[/img][/url]

Vir&Ell
Zilver
Zilver
Berichten: 84
Lid geworden op: 07-09-2010 14:03

#25 Bericht door Vir&Ell » 06-02-2011 00:06

heeft er iemand dan al een beetje betaalbare tegels gevonden dan?

Gast

#26 Bericht door Gast » 28-07-2011 23:00

Ik ben nu zo langzamerhand ook aan het kijken voor een vloer.
Ik ben aan twijfelen tussen een laminaat of een vinyl vloer.

Iemand tips?

ceelenblokker
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 02-01-2011 13:57

#27 Bericht door ceelenblokker » 29-07-2011 09:12

De enige tip die wij je kunnen geven is; in het geval van vinyl. Aangeraden wordt een stevige soort vinyl, bijvoorbeeld projectvinyl. Zeker voor de woonkamer.
Mocht je ooit met je meubels gaan schuiven, dan krijg je niet meteen deuken en scheuren in je vinyl.

Voor de rest twijfelen wij ook nog steeds tussen die twee.

Groetjes,

Daniël & Annemarieke
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 136 | Polluxstraat 144

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#28 Bericht door Marjon » 29-07-2011 10:38

Wij gaan voor vloerverwarming, hoofdverwarming, en daarop een tegelvloer. Iets van antraciet/zwart een beetje grote tegel. Is ook wel praktisch met drie kleine kinderen. In het begin ligt er nog veel zand en op laminaat en hout krast dat zo. Wij hebben overigens nu laminaat liggen. Een goedkope vloer omdat we hebben gehuurd, maar hij houdt heel goed hoor. Ook dit was een nieuwbouwwoning, er ligt van dat refelcterende onderspul onder en dan de vloer erop. Boven ligt vinyl van Leen B. dus niet duur. En ook dit blijft mooi! Op zolder, dat is onze hobbyruimte hebben wij de vloer geverfd met betonverf, geeft een mooi effect. Doen we dus weer! Al met al, het hoeft dus niet heel duur allemaal om het toch mooi en netjes te krijgen.
Voor de vloer beneden gaan we in het najaar nog op zoek naar een leuke aanbieding, het moet toch een kwalitatief goede vloer zijn, want je vervangt tegels niet zo makkelijk weer, dus moet minstens 20 jaar mooi blijven zeg maar. Ook zijn we nog op zoek naar een goede tegelzetter, want daarmee valt of staat je vloer natuurlijk. Mooi egaal tegelwerk is zeer gewenst.

Domi
Platina
Platina
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-01-2011 22:07

#29 Bericht door Domi » 30-07-2011 19:50

Hoi buurtjes,
Wij nemen laminaat. Waarschijnlijk van de online vloerenstudio: www.onlinevloerenstudio.nl
Onze voorkeur gaat tot nu toe uit naar:
[url=http://www.postimage.org/][img]http://s1.postimage.org/2ufpxx4jo/Olijf ... e6c45b.jpg[/img][/url]
Kleur: Olijf
Merk: Balterio
Artikelnummer: TS 539
Singelkwartier 3, Polluxstraat 180

Gast

#30 Bericht door Gast » 31-07-2011 16:56

Geachte heer ....,

De gewenste laminaatstalen worden z.s.m. verstuurd.
Wilt u het misschien even laten weten als ze goed zijn aangekomen?

Toevallig hebben we ook al twee vloeren bij het Singelkwartier 1 mogen leveren en plaatsen.
Zie het forum http//singelkwartier1.forum2go.nl/tips-voor-vloerenwinkels-t187.html

Uiteraard zijn we bereid om bij meerdere opdrachten een Singelkwartier-korting te hanteren.
Wellicht dat u onze all-in aanbieding van het Ready-Fix laminaat kunt promoten voor € 22,50 p/m²

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Jan Berkhout

Corversbos 90 | 2134mk | Hoofddorp | Tel +31 (0)87 000 9513 | info@onlinevloerenstudio.nl | www.onlinevloerenstudio.nl |

KvK nr. 34.33.62.85 te Amsterdam | BTW nr. NL 183708465 B01 | Bankrekening nr. 1198.75.403 te Hoofddorp

Plaats reactie

Terug naar “Vloeren”