Offerte aanvragen vwb aanleggen tuinen

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#61 Bericht door roy en kiona » 22-03-2011 11:31

Die schutting is zo gek nog niet, hoop dat ze straks in singel kwartier 3 ook met een leuke offerte komen.
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

nona_manis
Brons
Brons
Berichten: 14
Lid geworden op: 26-09-2010 11:06

tuinaanleg

#62 Bericht door nona_manis » 04-04-2011 12:16

Wij hebben ook interesse in een offerte voor in ieder geval het afgraven van de oude grond en aanvoer en srorten van de nieuwe grond e.d. :D
Bouwnummer 068
Castorstraat 156, 6846 XB Arnhem

nona_manis
Brons
Brons
Berichten: 14
Lid geworden op: 26-09-2010 11:06

#63 Bericht door nona_manis » 04-04-2011 14:43

[quote="BarbaraJolanda"][quote="Sylvia"] mag natuurlijk je eigen ideeën aangeven, maar dan moet je ze wel hebben!

Zijn er al mensen die een ontwerp hebben gemaakt voor de tuin? Ik zie graag plaatjes, om zo wat ideetjes op te doen.[/color][/quote]

Wij willen het helemaal bestraten. Met losse bakken willen we dan wat planten neerzetten die we ook weer ergens anders neer kunnen zetten.[/quote]

Dat lijkt me ook wel wat voor ons!!!!!

Heb je hier een offerte van?
Bouwnummer 068
Castorstraat 156, 6846 XB Arnhem

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#64 Bericht door Max Verhorst » 07-04-2011 17:51

Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met Ivo van Doeleman. Het was op locatie, dus ik kon ook mooi meteen even zien het met de bouw gaat.

Het gesprek was bevredigend, heb wat wijzigingen aangebracht ten opzichte van de offerte. Zo heb ik aangegeven schutting te willen in plaats van een heg en wil ik geen gras. Mijn tuin wordt volledig betegeld met diepzwarte tegels (dus niet die van het plaatje hierboven). In het midden van de tuin ga ik een soort terras creëren door een vierkant te maken van wildverband in een kleur vergelijkbaar met de kleur van het metselwerk van het huis. Ook komen er aan beide kanten langs de schutting drie LED-spots in de grond.

Ik laat helemaal niets verzorgen wat betreft beplanting of iets dergelijks. Ik ben wel van plan wat bakken in de tuin te zetten, maar dat doe ik allemaal achteraf. Ivo gaat een nieuwe offerte maken, die ik vervolgens krijg opgestuurd. Ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat kosten...
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#65 Bericht door BarbaraJolanda » 07-04-2011 19:47

Hier hebben wij nog geen offerte van, maar dit is natuurljk per tuin verschillend. Je kan gewoon een afspraak maken met doeleman hoveniers.

Groetjes jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Gast

#66 Bericht door Gast » 13-05-2011 20:04

ONs advies, ga niet in zee met J&K bestrating. Ze komen afspraken niet na.

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#67 Bericht door Erwin » 13-05-2011 20:19

@pr.blemen,
Zou je ons eens iets beter kunnen toelichten dan alleen te vermelden dat ze hun afspraken niet nakomen?

Met alle respect maar je meld je even aan om dit aan ons te melden, hoe kunnen wij nagaan dat je geen bedoelingen hiermee hebt?
Hiermee zeg ik niet dat wat je schrijft niet de waarheid is maar zo'n bericht hebben wij op dit moment niet zo heel veel aan en geeft niet echt een onderbouwing.
Op dit moment zijn er nog geen concrete beslissingen genomen m.b.t. de tuin door Doeleman of J&K (althans dat neem ik aan).

Ook kan ik begrijpen dat als het waar is wat je schrijft, je hiermee andere wilt behoeden voor eventuele misstappen hierin.

Uiteraard zouden we dergelijk meldingen wel in het achterhoofd kunnen houden.

Mocht je willen, dan graag een duidelijke uitleg over de niet nagekomen afspraken.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Rein en Barbara
Brons
Brons
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-09-2010 22:03

#68 Bericht door Rein en Barbara » 14-07-2011 08:44

Wij hebben onze tuin aan laten leggen door Mark en Frank Buurman. www.buurman-vof.nl Zij hebben voor Singelkwartier 1 als expert meegekeken tijdens de oplevering en hebben een mooie prijs gemaakt voor het afgraven (+- 25 cm), vullen met zand en het bestraten. Ook hebben zij voor ons de vijver aangelegd. Het is de moeite waard om bij hun een prijs op te vragen, ze hebben de juiste apparatuur en kunnen voor een scherpe prijs leveren. Materialen kan je zelf bestellen bij een bedrijf naar keuze.

Wij zijn niet meegegaan in een collectief afgraven, omdat je dan afhankelijk bent van het opleveren van het laatste huis voordat ze kunnen beginnen. Nu hadden we alles volledig zelf in de hand. En is de tuin incl. schuttingen klaar op het moment dat wij dat in de planning wilden.

Groet Barbara en Rein
Rein & Barbara
Dudok 73

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#69 Bericht door Michael & Nadia » 14-07-2011 09:37

Bedankt ook hier zullen we naar gaan kijken! :)
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#70 Bericht door Doeleman H&G » 14-07-2011 09:43

Goedemorgen,

Aangezien wij het binnen terrein verzorgen kunnen we dus ook voor de oplevering de tuinen collectief afgraven.
De laatste oplevering van de woningen heeft voor ons niets te maken met de afgavingen.
Dat voordeel heb ik eerder aangehaald in topic van Singelwwartier 2.

met vriendelijke groet

A. Doeleman.

Plaats reactie

Terug naar “Tuinaanleg”