Tuinaanleg Singelkwartier 3

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#11 Bericht door Doeleman H&G » 12-07-2011 08:59

Beste Roy en Kiona,

De prijzen zoals weergegeven bovenaan dit topic hebben we in eerste instantie overgenomen vanuit Singelkwartier 1.
Wij hebben daar inmiddels een aantal tuinen klaar.
We hebben de prijzen gebaseerd op 12 huishoudens mochten er nu meer worden kunnen we met de prijs omlaag.
We hebben het voordeel dat we voor de oplevering van jullie woningen de tuin kunnen doen vanwege we ook het binnen terrein verzorgen.
Hoe meer zielen hoe minder kosten.

Met vriendelijke groet,

A. Doeleman.

info@doelmanhoveniers.nl

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#12 Bericht door Erwin » 12-07-2011 16:53

@Doeleman en de andere,

Wij hebben moeten constateren dat de persoon van VEH, mits je die meeneemt voor de eindoplevering, kan besluiten om de oplevering niet te starten omdat de grond in originele staat moest zijn. Onze tuinen moesten weer worden voorzien van de bestaande grond.

Wel een aandachtspuntje lijkt mij.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#13 Bericht door Doeleman H&G » 12-07-2011 21:23

Beste Erwin,

Klopt, dit geldt als de grondslag bij de woning niet na behoren is. Wij waren per ongelluk net bij jullie met de grond werkzaamheden gestart tijdens de oplevering van de woning. De uitvoerder van Gerritsen Bouwgroep attendeerde ons er op niet tijdens de oplevering de grond werkzaamheden uit te kunnen voeren. Dit berust op een misverstand. Verreniging Eigen Huis kijkt voornamelijk of de klei/grond/zand niet tegen houten delen van de woning/berging aangewerkt zit.

Verreniging Eigen Huis maakt het niet uit of er met klei/grond/zand opgeleverd word in de tuinen.

Met vriendelijke groet,

Doeleman Hoveniers & Groenvoorzieners

Erik en Renske
Zilver
Zilver
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-01-2011 16:34

#14 Bericht door Erik en Renske » 13-07-2011 17:48

Hoi Allemaal,

Ook wij zijn geinteresseerd in het collectief afgraven van onze tuinen!

Groetjes,

Erik en Renske
Erik en Renske
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 132 | Polluxstraat 136

Gerard en Ans
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 03-07-2011 18:11

Tuinaanleg Singelkwartier 3

#15 Bericht door Gerard en Ans » 13-07-2011 20:12

Goede avond allemaal,
Wij zijn ook geintresseerd in het collectief afgraven, het bestraten en het plaatsen van hekwerk.
Er is al een aanbieding van Doeleman. Zowel Roij, Kiona en Marjon gaan nog navraag doen voor deze werkzaamheden.
Dus nog afwachten.

Groetjes,

Gerard en Ans
Groetjes,

Gerard en Ans

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#16 Bericht door Doeleman H&G » 14-07-2011 13:40

Bewoners Singel 3,

Een offerte op maat is altijd mogelijk met een schetstekening erbij kun je een goede indruk krijgen van het ontwerp.
Dit is geheel vrijblijvend.

met vriendelijke groet,

info@doelemanhoveniers.nl

Krijger
Brons
Brons
Berichten: 36
Lid geworden op: 28-03-2011 23:17

#17 Bericht door Krijger » 14-07-2011 15:28

Wij hebben zojuist prettig telefonisch contact gehad met Doeleman waarin we uitleg hebben gekregen over wat het afgraven, teelaarde en dergelijken nu precies inhoudt.
Na een duidelijk verhaal zijn ook wij om, dus wij laten doen graag mee bij het collectief afgraven.

Groeten,
Kasper en Hanna
Kasper & Hanna | Bouwnummer 149 | Polluxstraat 170 |

YaelenLara
Brons
Brons
Berichten: 44
Lid geworden op: 02-05-2011 12:35

#18 Bericht door YaelenLara » 16-07-2011 21:53

Wij gaan volgende week ook even bellen met de Doeleman...
We vroegen ons wel af of jullie weten of ze er dus voor kunnen zorgen dat de grond goed en klaar is bij oplevering van het huis...

Zijn er mensen die ook al meer info hebben rondom het bestraten van de tuinen?

groetjes
SK3 Bouwkavel 177
Dianaplantsoen 78

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#19 Bericht door Marjon » 17-07-2011 09:44

Hallo allemaal, Ik ga van de week contact zoeken met de jongens die enkele jaren geleden onze tuin hebben aangelegd. Dan vraag ik direct naar afgraven, bestraten, schuttingen en dergelijke. Wij hebben zelf ook wat extra wensen en wil de totaalkosten graag goed in beeld zien te krijgen. Ik zal ze direct vragen naar algemene prijzen per m2 voor afgraven, teelaarde en bestrating leggen. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten. Zij kunnen dan natuurlijk wel pas de tuinen aanleggen na de oplevering. Natuurlijk is het fijn als alles direct klaar is als je de sleutel hebt, aan de andere kant: is het zo erg als het iets later gebeurd? Ik kom er nog op terug. Groeten Marjon

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#20 Bericht door roy en kiona » 18-07-2011 13:33

Word bij ons toch na oplevering ivm wintertijd dan kunnen ze niet echt wat.

Marjon: het is makkelijk als we er voor zorgen dat onze offertes vergelijkbaar zijn zodat we kunnen kiezen en bekijken wat het best betaalbaar is.
Het is wellicht handig dat ik zelfde vragen beantwoord krijg als jij.

1: Koste afgraven per m2 en vullen met teelaarde
2: Koste bestrating leggen per m2 (koste van de stenen licht er aan wat je uitzoekt denk ik)
3: Koste schuttingen en plaatsen.

Zijn er nog meer vragen?

Groetjes Kiona
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Tuinaanleg”