Tuinaanleg Singelkwartier 3

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#31 Bericht door roy en kiona » 25-10-2011 14:32

[quote="Nick & Romy"]Wat ons betreft gaan we ook eens informeren naar de opties in dit topic wat voor SK2 is aangemaakt:

http://singelkwartier1.forum2go.nl/alex ... =schutting

Ontzettend mooie schutting voor een redelijke prijs. Wat denken jullie hiervan?[/quote]

Maar is deze prijs met plaatsen?
En zo niet wat kost het plaatsen?
Want prijs uit SK2 is 65,- per m met plaatsen (en volgens mij niet bij doelemans, dit moet ik f na vragen)
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#32 Bericht door Erwin » 25-10-2011 15:30

@Roy en Kiona en anderen,

De prijzen die ik heb vermeld zijn direct afkomstig van Alex Schuttingbouw en alles is inclusief, dus ook het plaatsen, hang- en sluitwerk en overige materialen (dus alles incl.).
Wij hebben door Alex de schuttingen laten plaatsen en de persoon die het heeft aangelegd heeft een puik stukje werk geleverd maar ik heb wel enkele kanttekeningen, als je daarmee kan leven heb je wel een mooie schutting van goede kwaliteit.

Kanttekeningen:
- Afspraken nakomen na plaatsing gaat nogal moeilijk, plannen is volgens mij niet zijn sterkste kant;
- Afwerking mag iets beter en dan doel ik op een afwerklat op de deur en het niet leveren/plaatsen van een aluminium strip (staat net iets netter)

Zelf heb ik alles voorgekauwd voor hem m.b.t. de offerte, op deze manier wist ik precies wat ik en mijn buren kwijt waren aan de schutting en poort.
Let wel op de transportkosten, doe je met meerdere personen tegelijk dan kan je nog wat voor elkaar krijgen m.b.t. de transportkosten maar let wel op tijdens het afrekenen/factuur.

Vind je deze zaken geen probleem dan heb je een goede schutting te pakken.

PS. haal niet de kwartieren door elkaar, i.p.v. SK2 doel je op SK1 zag ik. :wink:
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

Tuinaanleg Singelkwartier 3

#33 Bericht door Doeleman H&G » 26-10-2011 12:05

Beste Nieuwe bewoners van kwartier 3,

Ik heb gisteren een goed gesprek gehad met Yael Tersluisen, hij heeft mij aangegeven de collectieve aanbiedingen samen te voegen en dat deze voor iedereen toegankelijk is t.b.v. kwartier 3. Op deze manier kunnen we tot gunstige totaalaanbiedingen komen.

Hij heeft dit gedaan in de vorm van een hotmailadres, dit ziet er goed uit en is overzichtelijk voor iedereen.

Als er persoonlijke aanvullende vragen zijn dan hoor ik het graag.

Succes gewenst met alle voorbereidingen.

Met vriendelijke groet,

Frank Selman en Anton Doeleman

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#34 Bericht door roy en kiona » 26-10-2011 13:24

Beste allemaal,

Kwa prijs voor hout met beton is de aanbieding van SK1 het beste:

http://singelkwartier1.forum2go.nl/alex ... -t215.html

En het scheelt nog al wat ten opzichten van doelemans (20,- per meter als ik het goed begrijp)
En dat vind ik nog al een groot verschil.
Wij zijn dus voor (als iedereen beton met hout goed vind) om hier een offerte te laten maken voor ons alle, zodat we weten waar we aan toe zijn.
Of doelemans moet zakken met hun prijs.

Gezamelijk afgraven is wel handig om gedaan te hebben en ik wil toch eens weten wat ze voor de hele tuin vragen
Dus tijd voor een agspraak!

Groetjes Kiona en Roy
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Nick & Romy
Nieuw
Nieuw
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-06-2011 20:11

#35 Bericht door Nick & Romy » 26-10-2011 18:14

Wij zijn het eens met Kiona en Roy, wij zien geen reden om teveel te betalen voor dezelfde soort schutting.

Krijger
Brons
Brons
Berichten: 36
Lid geworden op: 28-03-2011 23:17

#36 Bericht door Krijger » 26-10-2011 19:04

Al het voorgaande van Kiona klinkt helemaal juist.
Het liefst willen wij wel de schuttingen met betonpalen, en niet helemaal van hout. Zolang het daar nog over gaat zijn wij tevreden!
Aangezien er nu al vaker wordt gezegd dat Doeleman te zal zijn en Alex goedkoper is, is het eventueel een optie om het afgraven ook door Alex te laten doen? Het kan eventueel geld schelen om alles bij hetzelfde bedrijf te laten doen, maar ik veronderstel dat alleen Doeleman het voor oplevering kan afgraven..
Kasper & Hanna | Bouwnummer 149 | Polluxstraat 170 |

YaelenLara
Brons
Brons
Berichten: 44
Lid geworden op: 02-05-2011 12:35

Offertes

#37 Bericht door YaelenLara » 01-11-2011 11:05

Beste buren,

We hebben een mooie offerte voor schuttingen ontvangen in onze gezamenlijke hotmail, van Alex Akker.
Ik zou zeggen, bekijk de offerte eens en geef jullie mening.

Wellicht kunnen jullie vanuit deze hotmail nog meer offertes aanvragen.

Groetjes,

Lara
SK3 Bouwkavel 177
Dianaplantsoen 78

Gerard en Ans
Nieuw
Nieuw
Berichten: 8
Lid geworden op: 03-07-2011 18:11

Tuinaanleg Singelkwartier 3

#38 Bericht door Gerard en Ans » 01-11-2011 19:55

Hoi Lara,

De offerte van Alex van den Akker is een zeer goede offerte. Is dit Alex Systeembouw! [u]De prijs is ook inclusief alles.[/u]
Bij andere bedrijven moet alsnog betaald worden voor transportkosten of het op maat maken van pas vakken.
De prijs van € 58,= (19 planks tuinschermen) voor boven de 200m is laag. Ik ga er van uit dat de planken geimpregneerd zijn.
Wij zijn het weekend ook wezen kijken voor schuttingen. Maar zijn niet echt geslaagd.
Wat ons betref is dit al een offerte waarmee wij akkoord gaan.
Groetjes,

Gerard en Ans

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#39 Bericht door Marjon » 01-11-2011 20:45

Goede avond, Ook hier enthousiast over de aanbieding van Alex. Dus wij sluiten ons hierbij aan. Wij zijn de directe buren van Gerard en Ans en hebben aan de andere zijde een stenen muur. Dus dit verhoogd de meters niet, helaas.....

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#40 Bericht door roy en kiona » 01-11-2011 23:10

Hoi allemaal, wij denken dat we alle offetes goed naast elkaar moeten leggen.
200 m is best veel, dit red je alleen als iedereen mee doet.
Het is wellicht handig dat we op de meeting van vve dit onderwerp ook aan halen en meteen iedereen noteren die mee wil doen, zo kunnen we de meters berekenen en bekijken welke offerte voor ons het beste is.

Groetjes Roy en Kiona
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Tuinaanleg”