Eerste klachten - Kopersbegeleiding
Geplaatst: 07-09-2010 22:54
Aangezien deze topic nog erg leeg was en Nederlanders altijd wat te klagen hebben. Doe ik de aftrap
Wij vinden wel dat de kopersbegeleiding niet erg veel weet. Ze zijn er eigenlijk alleen voor het meer- en minderwerk en de badkamer. Misschien is dat standaard maar wij hadden er meer van verwacht. Verder geen opmerkingen voor Markwin Evers, dat vinden wij een goede vent!
Ook vinden wij dat je eigenlijk zelf achteraan moet als je het op tijd klaar wilt krijgen, zoals bijvoorbeeld bij de notaris. Ik heb het idee dat we morgen nooit een afspraak hadden gehad als we ze niet hadden "gestalkt" . Zelfs de notaris zei dat ze dat nooit zouden redden voor morgen .
De communicatie tussen alle organisatie verloopt niet helemaal soepel, iedereen zegt wat anders en niemand weet wat er allemaal gebeurt.
groet,
Ronald
Wij vinden wel dat de kopersbegeleiding niet erg veel weet. Ze zijn er eigenlijk alleen voor het meer- en minderwerk en de badkamer. Misschien is dat standaard maar wij hadden er meer van verwacht. Verder geen opmerkingen voor Markwin Evers, dat vinden wij een goede vent!
Ook vinden wij dat je eigenlijk zelf achteraan moet als je het op tijd klaar wilt krijgen, zoals bijvoorbeeld bij de notaris. Ik heb het idee dat we morgen nooit een afspraak hadden gehad als we ze niet hadden "gestalkt" . Zelfs de notaris zei dat ze dat nooit zouden redden voor morgen .
De communicatie tussen alle organisatie verloopt niet helemaal soepel, iedereen zegt wat anders en niemand weet wat er allemaal gebeurt.
groet,
Ronald