Welk adviesbureau/bank kan jij hier aanbevelen?

Informatie en bevindingen over financiële adviseurs en banken.
Bericht
Auteur
Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

Welk adviesbureau/bank kan jij hier aanbevelen?

#1 Bericht door Erwin » 02-09-2010 11:52

Voor de toekomstige kopers/bewoners lijkt het mij wel handig om hier een lijst bij te houden met de verschillende adviesbureau's/banken die te benaderen zijn voor een hypotheek.
Door de bijgevoegde poll en eventuele ervaringen die je hebt kunnen andere toekomstige kopers/bewoners hiervan weer profijt hebben.

Als je de poll invult zou het ook handig zijn om jou ervaringen hier te delen, je hoeft natuurlijk niet je hele financiële plaatje hier achter te laten maar geef eens aan hoe de contacten zijn, reageren ze snel genoeg, hoe is de afwikkeling e.d.
Op deze manier krijgen andere leden/lezers een goed indruk van de adviesbureau's/banken en kunnen ze misschien makkelijk een keuze maken.

Mocht je een adviesbureau of bank in de poll missen geef dat dan aan in je bericht en ik zal deze aanvullen in de poll.
Laat dan ook in je bericht de gegevens achter van het adviesbureau/bank door b.v. een internetlink en/of contactgegevens.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#2 Bericht door Erwin » 02-09-2010 12:07

Ik zal de aftrap nemen in dit topic.

Adviesbureau: Buro Philip van den Hurk
Contactpersoon: Bob Janssen
Internetadres: [url]http://www.burophilipvandenhurk.nl[/url]
Email: bob.janssen@burophilipvandenhurk.nl

Ervaring:
- Goed contacten te leggen;
- Ruime informatie verstrekking;
- Zoeken de zaken goed uit;
- Ruime hoeveelheid hypotheekverstrekkers aanwezig;
- Vriendelijk en meedenkend;
- Verdere begeleiding, ook na de koop bv. belasting, verzekeringen, pensioenopbouw, enz...;
- Kantoor in Arnhem (bij Kronenburg) en Eindhoven.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Singelkwartier62
Zilver
Zilver
Berichten: 50
Lid geworden op: 07-09-2010 10:36

#3 Bericht door Singelkwartier62 » 07-09-2010 10:40

ik deel deze mening
Sandra, Dirk, Kylian & Manuel
Castorstraat 144 6846 XB Arnhem

Melvin
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-09-2010 11:09

#4 Bericht door Melvin » 07-09-2010 16:46

Adviesbureau: Buro Philip van den Hurk
Contactpersoon:Yuri

Ervaring:

- Zeer goede informatie verstrekking/goed advies
- Goede begeleiding(ook na het afsluiten)
- Denken in oplossingen

Voor de rest deel ik de mening van Erwin
Melvin, Amy en Kian - Singelkwartier 1- bouwnummer 72

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#5 Bericht door Max Verhorst » 01-12-2010 14:42

Ik heb in de afgelopen drie maanden verschillende gesprekken gehad met Yuri. Ik heb deze gesprekken als zeer positief ervaren!

Helaas voor hem kwam de Rabobank met een beter aanbod, dus ben ik daar mee in zee gegaan.
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Martijn de Jong
Brons
Brons
Berichten: 34
Lid geworden op: 08-12-2010 20:45

#6 Bericht door Martijn de Jong » 09-12-2010 07:30

Ik heb zelf alle financiële zaken geregeld via de Hypotheker. Erg goede begeleiding over het gehele traject, van het zoeken van de woning tot en met het tekenen bij de notaris en het invullen van een voorlopige belasting teruggave.

Het was daar zonder problemen mogelijk om in de avond een afspraak te plannen, wat wel erg handig is als je werkt en alleen de avonden of de weekenden echt tijd kunt vrijmaken.

Uiteindelijk heb ik mijn hypotheek via de Hypotheker bij de ING Bank afgesloten.
Singelkwartier 2 - Berlage, Thaliastraat bouwnummer 186

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#7 Bericht door Max Verhorst » 09-12-2010 08:00

Ik heb zelf m'n hypotheek direct bij de Rabobank geregeld, zonder tussenpersoon. Ik had het eerst via een tussenpersoon (Adviesburo van den Hurk) geprobeerd, maar dat was uiteindelijk duurder (hogere rente en geen korting op de provisie). Toch wel grappig dat de Rabobank de provisie zomaar voor 2/3 laat vallen om je toch binnen te halen :-)
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Melany&Robin
Zilver
Zilver
Berichten: 57
Lid geworden op: 28-10-2010 14:22

#8 Bericht door Melany&Robin » 09-12-2010 10:51

Wij hebben de hypotheek via B&W Financieel Advies geregeld, en gister eindelijk definitief OK gekregen van Florius Bank :D

[color=red][b]Mod: Ik heb jullie adviesgroep erbij gezet.[/color][/b]
Singelkwartier 2 - Zietsma, bouwnummer 203 - Boreasplantsoen 66

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#9 Bericht door Marjon » 29-04-2011 09:36

Ik heb net nog even op Philip van de Hurk gestemd. Onze situatie is niet geheel standaard en echt, waar ik van andere banken ronduit NEE te horen kreeg (stond dan met 15 minuten alweer buiten) heeft onze adviseur daar, Mark Sauerbrij, echt zooo zijn best gedaan en wordt ons volgende week vrijdag een offerte ter ondertekening voorgelegd, waarmee wij dan toch een woning kunnen kopen!
Wij zijn dan ook dik tevreden dat wij iemand hebben gevonden die creatief meedenkt en alle mogelijkheden nagaat. Heel goed. Overigens, door de stempol op dit forum ben ik naar hen toegegaan........
zeker even langsgaan hoor!

ceelenblokker
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 02-01-2011 13:57

#10 Bericht door ceelenblokker » 29-04-2011 10:23

Hoi Marjon,

Wij zijn bij de start verkoop van Singelkwartier 3 ook in contact gekomen met buro Philip van den hurk, in de persoon van Yuri Smildiger. Ook hij doet, en zeker ook zijn collega Morris, keihard zijn best om alles goed voor elkaar te krijgen, denkt met je mee en zegt het ook als er iets niet kan. Gelukkig gaat bij ons alles van een leien dakje.
Het prettige is dat we Yuri altijd kunnen bellen als er weer een vraag opborrelt. Kortom; wij zijn ook zeer tevreden.

Groeten,

Daniël & Annemarieke
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 136 | Polluxstraat 144

Plaats reactie

Terug naar “Adviesbureaus en banken”