Radiator

Hier kan je alles kwijt m.b.t. de meer- en minderwerkzaamheden.
Bericht
Auteur
Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

Radiator

#1 Bericht door Ronald » 18-10-2010 12:00

Ik kwam er vandaag (ja lekker optijd) achter dat er op zolder geen radiator zit? Beetje raar dat ze die daar niet standaard plaatsen, maar gelukkig konden wij dit vandaag nog aan laten passen

groet,
Ronald
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#2 Bericht door Erwin » 18-10-2010 12:22

Wij hadden dit al in het eerste gesprek geconstateerd en dus voor de radiator hebben wij afgedopte leidingen laten leggen.
Op dit moment wilde wij nog geen radiator maar zal in de toekomst wel geplaatst gaan worden, door het laten plaatsen van afgedopte leidingen schelt dat veel hak- en breekwerk in de toekomst.

[color=red]Topic verplaatst naar Koperskeuze, betreft meer- en minderwerk.[/color]
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Melvin
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-09-2010 11:09

#3 Bericht door Melvin » 18-10-2010 13:10

[quote="Erwin"]Wij hadden dit al in het eerste gesprek geconstateerd en dus voor de radiator hebben wij afgedopte leidingen laten leggen.[/quote]

Wij hebben hetzelfde gedaan :D
Melvin, Amy en Kian - Singelkwartier 1- bouwnummer 72

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#4 Bericht door Max Verhorst » 01-12-2010 14:51

Ik heb ook hetzelfde gedaan. Ik wil wel verwarming daar omdat mijn poolzolder behaaglijk warm moet zijn, maar ik doe het liever zelf voor een klap minder geld.
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

BobbyLianne
Brons
Brons
Berichten: 43
Lid geworden op: 29-09-2010 22:15

#5 Bericht door BobbyLianne » 28-02-2011 20:27

Krijgen jullie ook allemaal 3-plaats radiatoren in de woonkamer en keuken? Op onze eerste tekening stonden allemaal 2-plaats radiatoren en nu ineens staan er 3-plaats radiatoren. Markwin zei dat nu iedereen 3-plaats radiatoren krijgt in de woonkamer en keuken. Weten jullie hier iets van?

Ook kregen wij ineens via de mail te horen dat we een grotere radiator zouden krijgen in de keuken en dat we onze keukenkasten (aan de niet standaard muur) maar op moesten schuiven. Dit ivm te weinig capaciteit van de radiatoren. Terwijl wij in een gesprek met Markwin in november nog expliciet naar hadden gevraagd, zodat we onze keuken hierop aan konden passen. Na een telefoontje kon de radiator toch ineens wel kleiner in de keuken, maar dan zou hij wel groter worden in de woonkamer, ipv 90cm word het een radiator van 112cm. Wij zitten nu in dillema. Of een lelijke grote radiator (een lompe bak) in de woonkamer. Of onze keukenkasten opschuiven, waardoor de symmetrie in de keuken ook ver te zoeken is. Zwaar verrot dus, en dat alleen doordat we niet goed geinformeerd zijn. Nu moeten we een keuze maken uit iets wat we beiden niet kunnen.
Hebben meer mensen hier last van?
Singelkwartier 2, Berlage, Bouwnummer 183

sultanik
Zilver
Zilver
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-09-2010 09:54

#6 Bericht door sultanik » 01-03-2011 12:30

Wij hebben zo opgelost.
Vloerverwarming lanten plaatsen maar laten wij ook radiatoren als reserve. Radiatoeren verwijderik zelf. radiator in de keuken gratis verplaatst naar een kant. Dat is geen opstakel voor keuken. Maar als jullie geen vloerverwarming hebben dan is het verstandig om standaard radiatoren nemen en later via internet heel goedkoop en heel mooie weer plaatsen. Radiator in de keuken laten plaatsen of verplaatsen en dan zelf afdopen. Of de kapaciteit voldoende is kan je rustig zelf berekenen en dan een mooie bestellen en monteren. radiator die uit keuken vrijkomt kan men in zolder gebruiken of alles voor weinig verkopen.

Succes

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#7 Bericht door Michael & Nadia » 24-05-2011 14:19

Bewoners van Singelkwartier.

Zelf werk ik bij een installatiebedrijf in Amsterdam en wij zouden voor een leuke prijs kamerthermostaten kunnen leveren.

Tevens bij genoeg animo kunnen we radiatoren afdoppen en eventueel ook leveren.

Wanneer het om andere werkzaamheden gaat op installietie en/ of sanitairgebied kunnen we altijd de mogelijkheden bespreken.

Wanneer er vragen zijn of iemand intresse heeft hoor ik dat graag.
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

#8 Bericht door Palantiri » 25-05-2011 20:16

Hallo Michael,
Heb je het adres van jullie site?
Ik ben wel geïnteresseerd in een klokthermostaat. Maar dat hoeft niet per direct. Nu zit er dit in:

[url=http://postimage.org/image/1ymur3kx0/][img]http://s2.postimage.org/1ymur3kx0/kamerthermostaat.jpg[/img][/url]

Weet iemand trouwens wat dit is? En hoe te gebruiken?

[url=http://postimage.org/image/1yn1d8yw4/][img]http://s2.postimage.org/1yn1d8yw4/air_system.jpg[/img][/url]
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#9 Bericht door Erwin » 25-05-2011 20:33

De laatste afbeelding is van het ventilatiesysteem in huis 'BUVA Vital Air System', als het goed is krijg je hiervan (bediening) ook een draadloze-versie van die je overal in huis kan plaatsen.

Klokthermostaten kan je altijd nog aanschaffen in verschillende prijsklasse.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

#10 Bericht door Palantiri » 25-05-2011 20:53

Ahh, mijn huidige draaiknopje met 3 standen in de keuken!
Iedere morgen loop ik eerst naar beneden om hem op stand 3 te zetten, voordat ik ga douchen. Een draadloze versie lijkt me dus zeer handig.
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

Plaats reactie

Terug naar “Kopersbegeleiding”