Verhuisperikelen

Zijn er zaken die je bespreekbaar wilt maken maar je kan geen goede categorie vinden, plaats ze hier.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

Verhuisperikelen

#1 Bericht door Palantiri » 25-05-2011 20:29

Hallo mensen,
Zijn jullie ook bezig geweest om officiële instanties van de naderende verhuizing op te hoogte te brengen. Leuk hè.

De Nuon heeft per ditect mijn postadres omgezet naar de Schuytgraaf, en dat terwijl ik de datum 15-6 had ingegeven. Dus maar even bellen. Kwartiertje later alles geregeld. Toen hadden ze me een meneer en een dag ouder gemaakt in het systeem. :? Tevens moet ik de meterstanden doorgeven per mail en niet met een kaart zoals in de brief van Gerritsen staat. Dus weer gebeld en 25 minuten later vertelt een medewerker me dat ze geen kaarten meer versturen, maar dat de meterstanden op het opleveringsrapport moet komen. En dat ik die daarna per mail moet doorgeven. Dus niks geen kaart meer. Hebben jullie dat ook doorgekregen?

UPC heb ik ook de verhuizing doorgegeven. Krijg ik de melding dat deze postcode buiten het verzorgingsgebied van UPC valt en dat mijn contract dus per die datum wordt ontbonden! Of ik wel nog even een bewijs van de verhuizing wil opsturen. Dus ook maar eens gemaild. Schijnt het zo te zijn dat eerst Gerritsen de woningen moet aanmelden, en dat het dan geen problemen bij de verhuizing gaat opleveren. Moet ik morgen daarvoor Gerritsen bellen? Of heeft iemand van jullie dit al gedaan? Ik ben toch niet de eerste?
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

Singelkwartier62
Zilver
Zilver
Berichten: 50
Lid geworden op: 07-09-2010 10:36

#2 Bericht door Singelkwartier62 » 16-06-2011 14:12

Ik ga straks even naar UPC in Nijmegen, maar wat ik gezien heb op www.aansluitingen.nl

https://www.aansluitingen.nl/aanvrager/ ... eerder.php

volgens mijn net beheerder onderdeel, is UPC de netbeheerder van kabeldiensten als je
de postcode inklopt.

Dus ik ga straks even vragen waarom dan dat er geen diensten aangeboden worden ?

TBC

Groet,
Dirk
Sandra, Dirk, Kylian & Manuel
Castorstraat 144 6846 XB Arnhem

Singelkwartier62
Zilver
Zilver
Berichten: 50
Lid geworden op: 07-09-2010 10:36

#3 Bericht door Singelkwartier62 » 16-06-2011 17:43

net terug van UPC, het is dus inderdaad zo dat je huis opgeleverd dient te zijn of vlak ervoor,
wanneer de bouwonderneming UPC moet melden dat de huizen worden en/of opgeleverd zijn.

dan gaat UPC de aansluitingen checken en dan zullen de diensten beschikbaar komen.

vooralsnog ging de man bij UPC ervan uit dat het allemaal goed komt :-)
Sandra, Dirk, Kylian & Manuel
Castorstraat 144 6846 XB Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”