Verhuizing en tijdelijke opslag inboedel.

Zijn er zaken die je bespreekbaar wilt maken maar je kan geen goede categorie vinden, plaats ze hier.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

Verhuizing en tijdelijke opslag inboedel.

#1 Bericht door Max Verhorst » 29-05-2011 09:54

Hoewel het nog ongeveer 3 maanden duurt voordat ik m'n intrek kan nemen in Arnhem Schuytgraaf, ga ik wel al per 1 juli mijn huidige appartement verlaten. De overbruggingsperiode zal ik bij m'n zus in Utrecht gaan doorbrengen.

Nu heb ik een offerte opgevraagd bij een (erkend) verhuisbedrijf, voor twee verhuizingen en om en nabij 2 maanden opslag van mijn inboedel. Inclusief verzekering en montage/demontage van bed en linnenkast zal de prijs tussen de 1500 en 2000 euro komen te liggen.

De vraag is eigenlijk of dat een redelijke prijs is en of iemand hier ervaring mee heeft. Als ik hierop kan besparen zal ik dat natuurlijk zeker niet laten!
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#2 Bericht door BarbaraJolanda » 29-05-2011 19:10

Max,

Je kunt ook via marktplaats kijken. Wij hebben daar een verhuisbedrijf gevonden abc verhuizers. We hebben dozen in bruikleen gekregen. Ik weet alleen niet of hij ook opslag aanbiedt.

De prijs wordt bepaald ahv hoeveel mannetjes hij mee brengt om te verhuizen, de afstand van verhuizen en hoe vaak hij moet rijden.

Succes

Jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”