Beheerdersvereniging Singelkwartier 1 (zie brief 21-03-2011)
-
- Forum beheerder>
- Berichten: 437
- Lid geworden op: 30-08-2010 19:03
-
- Zilver
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 07-09-2010 17:24
Hallo buren,
Wij willen jullie ook nog even bedanken voor de goede organisatie en het fijne ontvangst van afgelopen dinsdagavond!
Fijn dat alles zo goed opgepakt wordt!! Zeker omdat wij nu zelf niet echt in de gelegeheid zijn!
Wellicht in de toekomst dat wij ons steentje kunnen bijdragen (bbq organiseren(boodschappen doen), plantjes plaatsen in het parkje etc )
Hier helaas dus nog geen melding van een extra bewoner op Castorstraatstraat 136
Wie weet tot snel!
Groetjes
Wij willen jullie ook nog even bedanken voor de goede organisatie en het fijne ontvangst van afgelopen dinsdagavond!
Fijn dat alles zo goed opgepakt wordt!! Zeker omdat wij nu zelf niet echt in de gelegeheid zijn!
Wellicht in de toekomst dat wij ons steentje kunnen bijdragen (bbq organiseren(boodschappen doen), plantjes plaatsen in het parkje etc )
Hier helaas dus nog geen melding van een extra bewoner op Castorstraatstraat 136
Wie weet tot snel!
Groetjes
Singelkwartier 1, bouwnummer 58, Van der Mey
-
- Brons
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 07-09-2010 22:03
Stukje van de voorzitter ,
beste bewoners van Singelkwartier 1. Zoals we de vorige vergadering af hebben gesproken moest er het een en ander geregeld worden in het oprichten van" Beheervereniging Singelkwartier 1". De bestuursleden zijn inmiddels bij elkaar geweest en hebben afspraken gemaakt.
Een van de afspraken was dat een delegatie van het bestuur een gesprek aan zou gaan met Fiducie, onze externe beheerder. Dit gesprek is goed verlopen, en ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een aantal zaken:
We krijgen als vereniging het binnenterrein op 25 mei opgeleverd. We hebben geregeld dat we een voorlopige dekking hebben op een aansprakelijkheidsverzekering, deze wordt definitief op het moment dat we officieel een vereniging zijn.
Op 12 juli willen we een oprichtingsvergadering houden.
Bestaande uit de volgende onderwerpen:
- het vaststellen van de statuten van de vereniging
- bestuursverkiezing
- 1e begroting, bestaande uit een eerste storting en vaststellen van een maandbedrag
- officieel aanstellen van een beheerder
- mocht de tijd het toelaten, het vast stellen van het huishoudelijk reglement
Hier krijgen jullie snel een vooraankondiging van. Uiterlijk een week voor de vergadering ontvangen jullie de agenda en de bijlage van de vergadering. Het is erg belangrijk dat iedereen probeert aanwezig te zijn bij deze vergadering. We weten dat iedereen op dat moment ook druk aan het klussen is, maar het is belangrijk om een goede start met de vereniging te maken.
Op de achtergrond worden nu alle andere zaken zoals energiecontract, bankrekening, verdere verzekeringen geregeld. Hier doen we verslag van tijdens de eerste vergadering.
Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben dan lees ik het graag,
Groetjes Rein
beste bewoners van Singelkwartier 1. Zoals we de vorige vergadering af hebben gesproken moest er het een en ander geregeld worden in het oprichten van" Beheervereniging Singelkwartier 1". De bestuursleden zijn inmiddels bij elkaar geweest en hebben afspraken gemaakt.
Een van de afspraken was dat een delegatie van het bestuur een gesprek aan zou gaan met Fiducie, onze externe beheerder. Dit gesprek is goed verlopen, en ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een aantal zaken:
We krijgen als vereniging het binnenterrein op 25 mei opgeleverd. We hebben geregeld dat we een voorlopige dekking hebben op een aansprakelijkheidsverzekering, deze wordt definitief op het moment dat we officieel een vereniging zijn.
Op 12 juli willen we een oprichtingsvergadering houden.
Bestaande uit de volgende onderwerpen:
- het vaststellen van de statuten van de vereniging
- bestuursverkiezing
- 1e begroting, bestaande uit een eerste storting en vaststellen van een maandbedrag
- officieel aanstellen van een beheerder
- mocht de tijd het toelaten, het vast stellen van het huishoudelijk reglement
Hier krijgen jullie snel een vooraankondiging van. Uiterlijk een week voor de vergadering ontvangen jullie de agenda en de bijlage van de vergadering. Het is erg belangrijk dat iedereen probeert aanwezig te zijn bij deze vergadering. We weten dat iedereen op dat moment ook druk aan het klussen is, maar het is belangrijk om een goede start met de vereniging te maken.
Op de achtergrond worden nu alle andere zaken zoals energiecontract, bankrekening, verdere verzekeringen geregeld. Hier doen we verslag van tijdens de eerste vergadering.
Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben dan lees ik het graag,
Groetjes Rein
Rein & Barbara
Dudok 73
Dudok 73
-
- Zilver
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 07-09-2010 10:36
-
- Brons
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 26-09-2010 11:06
-
- Brons
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 07-09-2010 22:03
Een wijziging in de eerder genoemde planning.
In een eerder bericht gaf ik aan dat het binnenterrein op 25 mei om 12uur wordt overgedragen aan de beheervereniging. Dit is veranderd in woe 1 juni om 14uur. Het is niet gelukt om voor de 25ste een expert te vinden die het terrein voor de vereniging zou kunnen keuren. We zijn nu hard op zoek naar een partij voor 1 juni.
Dit heeft wel als gevolg dat we tot 1 juni geen gebruik mogen maken van het binnenterrein. Het bestuur begrijpt dat dit vervelend kan zijn voor de eerste vijf bewoners die deze week de sleutel in ontvangst nemen. Onze excuses hiervoor, maar voor de lange termijn leek dit ons als bestuur de beste oplossing.
Update 2
De oprichtingsvergadering van 12 juli vindt plaats in de buitenplaats. zie ook: http://goo.gl/maps/2Vm3...
Namens het bestuur van de beheervereniging
Groeten Rein
In een eerder bericht gaf ik aan dat het binnenterrein op 25 mei om 12uur wordt overgedragen aan de beheervereniging. Dit is veranderd in woe 1 juni om 14uur. Het is niet gelukt om voor de 25ste een expert te vinden die het terrein voor de vereniging zou kunnen keuren. We zijn nu hard op zoek naar een partij voor 1 juni.
Dit heeft wel als gevolg dat we tot 1 juni geen gebruik mogen maken van het binnenterrein. Het bestuur begrijpt dat dit vervelend kan zijn voor de eerste vijf bewoners die deze week de sleutel in ontvangst nemen. Onze excuses hiervoor, maar voor de lange termijn leek dit ons als bestuur de beste oplossing.
Update 2
De oprichtingsvergadering van 12 juli vindt plaats in de buitenplaats. zie ook: http://goo.gl/maps/2Vm3...
Namens het bestuur van de beheervereniging
Groeten Rein
Rein & Barbara
Dudok 73
Dudok 73
-
- Forum beheerder>
- Berichten: 437
- Lid geworden op: 30-08-2010 19:03
-
- Platina
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 07-09-2010 12:42