Beheerdersvereniging Singelkwartier 1 (zie brief 21-03-2011)
-
- Platina
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 07-09-2010 12:42
-
- Zilver
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 07-09-2010 10:02
Fijn dat jij nog wat gaat proberen bij VPA, op het forum kijkend hebben er nog maar 15 mensen van de 33 gereageerd dat is een minderheid, wij vinden het dan zeker belangrijk dat er nog een poging gedaan word om ze te bereiken. VPA wil misschien best de brieven voor ons rondsturen zonder dat ze adressen vrij hoeven te geven? altijd het proberen waard!
groet Marc en Anika
groet Marc en Anika
Castorstraat 154 6846 XB Arnhem
-
- Forum beheerder>
- Berichten: 437
- Lid geworden op: 30-08-2010 19:03
Ik heb vandaag antwoord gekregen over een ruimte bij de Buitenplaats op de Schuytgraaf waar ook de informatie-avonden worden gehouden.
Uiteraard is de optie van Sylvia beter maar ik wilde jullie dit ook niet onthouden, misschien handig voor in de toekomst.
[quote]Beste meneer Warbroek
U kunt bij ons in de avonduren onze vergaderzaal huren.
Met theateropstelling kunne daar 60 personen in. Dit is wel het maximum aantal.
Koffie en thee is aanwezig in de zaal plus eventueel fris wijn en bier
Kosten van de zaal is € 30.00 per dagdeel (18.00 uur tot 23.00 uur ( dit zijn wijkgerichte prijzen)
Wij werken met een sleutelbeleid. De sleutel dient afgehaald te worden en dan krijgt de ontvanger meteen uitleg over het alarm.
Wilt u reserveren of heeft u nog vragen bel of mail gerust
Met vriendelijke groeten
Tjitske Parma Medewerker evenementen
Mob:06-22920636[/quote]
Uiteraard is de optie van Sylvia beter maar ik wilde jullie dit ook niet onthouden, misschien handig voor in de toekomst.
[quote]Beste meneer Warbroek
U kunt bij ons in de avonduren onze vergaderzaal huren.
Met theateropstelling kunne daar 60 personen in. Dit is wel het maximum aantal.
Koffie en thee is aanwezig in de zaal plus eventueel fris wijn en bier
Kosten van de zaal is € 30.00 per dagdeel (18.00 uur tot 23.00 uur ( dit zijn wijkgerichte prijzen)
Wij werken met een sleutelbeleid. De sleutel dient afgehaald te worden en dan krijgt de ontvanger meteen uitleg over het alarm.
Wilt u reserveren of heeft u nog vragen bel of mail gerust
Met vriendelijke groeten
Tjitske Parma Medewerker evenementen
Mob:06-22920636[/quote]
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1
Singelkwartier 1
-
- Zilver
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 13-09-2010 11:51
Bouwnummer 66 Van der Meij mag van de lijst af. Ik heb de brief ontvangen en inmiddels dit hele topic op het forum gelezen. Ik denk dat we na de opstart over kunnen gaan op een gedeeltelijk beheer. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe alle andere beheerdersverenigingen op de Schuytgraaf dit geregeld hebben. Eventueel wil ik me wel aanmelden voor in het bestuur.
@Sylvia, koffie en thee op de HAN kan ik wel regelen. Ik moet alleen wel een idee hebben hoeveel mensen we kunnen verwachten.
@Sylvia, koffie en thee op de HAN kan ik wel regelen. Ik moet alleen wel een idee hebben hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66
Castorstraat 152, bouwnummer 66
-
- Zilver
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 13-09-2010 11:51
Hierbij de link naar een pdf van Stichting Platform Mandeligheid.
http://mandeligheid.nl/dat/downloads/In ... 5feb11.pdf
Hier wordt het verschil tussen een beheervereniging i.v.m. mandeligheid van een binnenterrein en een VvE van een appartementencomplex duidelijk gemaakt. Bij deze beheervereniging voor het binnenterrein wordt uitgegaan van € 25.00 per woning per maand aan bijdrage om de kosten van beheer, nutsvoorziening, verzekering en opbouw reserve af te dekken.
http://mandeligheid.nl/dat/downloads/In ... 5feb11.pdf
Hier wordt het verschil tussen een beheervereniging i.v.m. mandeligheid van een binnenterrein en een VvE van een appartementencomplex duidelijk gemaakt. Bij deze beheervereniging voor het binnenterrein wordt uitgegaan van € 25.00 per woning per maand aan bijdrage om de kosten van beheer, nutsvoorziening, verzekering en opbouw reserve af te dekken.
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66
Castorstraat 152, bouwnummer 66
-
- Zilver
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 13-09-2010 11:51
Uit de krant van Almere over Mandeligekkigheid:
http://www.mandeligheid.nl/dat/download ... 3-2011.pdf
http://www.mandeligheid.nl/dat/download ... 3-2011.pdf
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66
Castorstraat 152, bouwnummer 66
-
- Forum beheerder>
- Berichten: 437
- Lid geworden op: 30-08-2010 19:03
We zijn nu ruim twee weken verder na het starten van het topic, afgelopen vrijdag zouden we de deadline hebben gezet en deze is nu verstreken.
Het lijkt mij nu het moment om de definitieve datum te plannen voor het bijeenkomen om zaken gezamenlijk door te nemen voor we een offerte in opdracht gaan geven.
Op deze bijeenkomst kunnen we een definitieve keuze maken wat we gaan doen mn. over:
- Volledig- of gedeeltelijk;
- Wat willen we hierin meenemen zoals bv. verzekering, NUTS-bedrijven;
- Overige afspraken.
Al deze zaken moeten we voor de definitieve aanvraag op papier hebben zodat we een correcte prijs krijgen voor het geheel.
Als we de poll handhaven dan is de datum van dinsdag 12-04-2011 de dag met de meeste stemmen, zullen we deze dag dan ook maar plannen voor de bijeenkomst?
[u]Voorstel zou dan worden:[/u]
Dinsdag 12-04-2011 van 19:30 tot ca. 22:00 uur
@Sylvia en Helma, zouden jullie dan deze avond kunnen reserveren en een ieder kunnen voorzien van het adres?
Ik zie graag jullie reactie en op- of aanmerkingen hierop.
Het lijkt mij nu het moment om de definitieve datum te plannen voor het bijeenkomen om zaken gezamenlijk door te nemen voor we een offerte in opdracht gaan geven.
Op deze bijeenkomst kunnen we een definitieve keuze maken wat we gaan doen mn. over:
- Volledig- of gedeeltelijk;
- Wat willen we hierin meenemen zoals bv. verzekering, NUTS-bedrijven;
- Overige afspraken.
Al deze zaken moeten we voor de definitieve aanvraag op papier hebben zodat we een correcte prijs krijgen voor het geheel.
Als we de poll handhaven dan is de datum van dinsdag 12-04-2011 de dag met de meeste stemmen, zullen we deze dag dan ook maar plannen voor de bijeenkomst?
[u]Voorstel zou dan worden:[/u]
Dinsdag 12-04-2011 van 19:30 tot ca. 22:00 uur
@Sylvia en Helma, zouden jullie dan deze avond kunnen reserveren en een ieder kunnen voorzien van het adres?
Ik zie graag jullie reactie en op- of aanmerkingen hierop.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1
Singelkwartier 1