Keuken/Leverancier

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Krijger
Brons
Brons
Berichten: 36
Lid geworden op: 28-03-2011 23:17

#71 Bericht door Krijger » 07-06-2011 15:40

@ Gerwin en Evelien, mooi zeg!
Dat is een opzet waar wij ook zo'n beetje aan zitten te denken (iets anders)
Vertel, waar waar waar? En als ik zo brutaal mag zijn, hoeveel is het ongeveer?
Uiteraard hoef je hier helemaal geen antwoord op te geven als het te brutaal is.

Na eens flink rondlezen op het forum ben ik bijna bang dat wij achter raken.
We hebben voor alles al ideeën in het hoofd en zien het helemaal voor ons maar hebben nog geen offertes e.d.
Toch de angst dat je het vlak nadat je iets koop ergens anders goedkoper/mooier/beter ziet.
(Daarbij is de eerste zorg ons huidige appartement verkopen)

Wat we zeker weten is dat we meerdere zaken willen aandoen om goed te vergelijken dus ik hoor graag waar anderen goede of juist minder goede ervaringen mee hebben!

Kortom, waar hebben jullie de keukens allemaal gekocht?
Kasper & Hanna | Bouwnummer 149 | Polluxstraat 170 |

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#72 Bericht door roy en kiona » 07-06-2011 15:48

Wij zijn bij paul roucher in apeldoorn geweest en super tevrede!
Je krijgt daar meteen de prijs die er betaald moet gaan worden en die beviel ons super goed!'
Ben er ook totaal verliefd op :lol:
Wij hebben soort gelijk als evelien en gerwin alleen hoogglans grijs en dan wasbak helemaal links en kook gedeelte helemaal rechts (zo heb je veel aanrechtblad over) met graniet blad en dan aan de overkant nog een kast extra dus 3 breed ipv 2 breed en dan wat hoger want we hebben een oven en een combi genomen :roll:.
Dus echt een aanrader om f binnen te wippen..... (dat was ons idee en we zijn weg gegaan met een keuken hihi)

Groetjes Kiona en Roy
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Krijger
Brons
Brons
Berichten: 36
Lid geworden op: 28-03-2011 23:17

#73 Bericht door Krijger » 07-06-2011 15:57

Guttegut, het is dat wij geen hoogglans op het oog hebben, verder klinkt het alsof je onze keuken omschrijft..
En dat komt ook nog naast elkaar te liggen!
Paul Roucher in Apeldoorn, staat op het lijstje!

Yuri de financieel planner vertelde ons over een keukenzaak in Duitsland waar ik de naam even van kwijt ben.
Is dat echt zo'n groot verschil in prijzen, NL of Duitsland?

Groetjes,
Kasper & Hanna
Kasper & Hanna | Bouwnummer 149 | Polluxstraat 170 |

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#74 Bericht door Marjon » 07-06-2011 22:47

Ach, we hebben toch nog even. Na het meerwerk en de badkamer nu even een rustpauze ingelast. Ook hier vele ideeen omtrent vloeren en keukens, maar we hebben nog de tijd. Onze keuken gaan we bij Bossma keukens in Heteren kopen. Mooie en degelijke keukens voor een goede prijs en service, en dat is ook echt heel belangrijk. Waarschijnlijk ook zo'n opstelling: aan een kant aanrecht met onder lades en hoge bovenkasten en de andere zijde de koel/diepvrieskast, oven en magnetron. Wij gaan voor veel opbergruimte (ik heb een serviestik, dus nogal veel, maar dat moet ook met 5 personen... dat is dan altijd mijn excuus weer). Overigens, let goed op de apparatuur, want ook dat moet lang mee kunnen en soms kun je beter nu iets meer uitgeven, dan heb je er al die jaren veel plezier van en geen jarenlange ergenissen.
Een keuken uitzoeken is heeeeel erg leuk... ik spreek uit ervaring. Doe geen overhaaste beslissingen... denk erover na. Succes!

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#75 Bericht door roy en kiona » 08-06-2011 13:43

Ach ja soort zoekt soort dus onze keukens zoeken elkaar ook :wink:

Duitsland kan idd een hele goeie optie zijn en de meeste willen ook in NL plaatsen.
Enige is dat duitsland niet altijd dezelfde keukenfronte heeft als NL (ik praat wel over jaren geleden) maar wel heel degelijk en voor mooie prijs.
En Marjon heeft wel een punt dat je er wel een goed gevoel bij moet hebben, een keuken staat meestal erg lang, maar dat gevoel was er bij ons zeker anders waren we nog verder gaan shoppen.
Moet ook zeggen dat ze daar bij paul roucher niet moeilijk over doen..... je mag zelfs f verder kijken en later op de offerte terug komen en dat is bij veel zaken niet zo dan geld de offerte alleen omdat ze z`n mooie prijs voor je hebben gemaakt enz.....
Ik ben benieuwd waar jullie slagen.... kom wel x spieken als de bouw klaar is :)

Groetjes
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Domi
Platina
Platina
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-01-2011 22:07

#76 Bericht door Domi » 08-06-2011 20:46

Wij hebben onze keuken gekocht bij Super Keukens in Duiven (bij de Intratuin en de Woondock). Er staan daar hele mooie keukens voor een zeer aantrekkelijke prijs (zou me niet verbazen als die keukens ook uit Duitsland komen). Het is zeer zeker de moeite waard om daar ook eens een kijkje te gaan nemen. Zou zonde zijn als je dat niet even doet, want wij keken onze ogen uit daar en hebben er een hele mooie keuken gevonden.
Succes ermee!
Groetjes, Dorien en Mirjam.
Singelkwartier 3, Polluxstraat 180

sultanik
Zilver
Zilver
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-09-2010 09:54

#77 Bericht door sultanik » 09-06-2011 08:05

Beste buurtjes uit SK3,

We waren in Noordhorn (DE), bij Schmitz in Bocholt (DE) ook ten minste bij 10 keukenleverancier in NL maar uiteindelijk hebben we onze keuken bij KEUKENLOODS in Gaanderen ( Bij Doetinchem) gekocht. Kasten van fabrikant ROPUNT greeploos en app. alles Siemens. Goede prijs, goede service en apparaturen veel goedkoper dan deutchland. Het is de moeite waard even de site bezoeken of eventueel een kijkje nemen. Maar het is ook verstandig iig paar offertes (van hetzelfde type) in NL en DE aanvragen om een beeld kunnen creëren en dan beslissen.

http://www.keukenloods.nl/winkel/gaanderen
http://www.keukenloods.nl/keukens/keuke ... aat/modern

In Noordhorn Deutchland
http://www.ekelhoff.de.dd25826.kasserve ... hp?lang=nl ( enorme showroom)

In Bocholt (DE)
http://www.keiten-schmitz.de (niet beste site maar goede showroom)


iig heel veel succes met jullie droom keukens.

K. S.
Singelkwartier 1

YaelenLara
Brons
Brons
Berichten: 44
Lid geworden op: 02-05-2011 12:35

#78 Bericht door YaelenLara » 13-06-2011 22:49

Zo we zijn er eindelijk uit gekomen...
Nadat we 4 leveranciers bezocht hadden en research op het net hadden gedaan kwam we toch uit bij IKEA

Een combie modern/landelijk is het geworden.
Zelfde whirlpool apparatuur als bij de andere leveranciers.
Een zwart composiet blad en wit ecru landelijke deurtjes.
En van allen gemakken voorzien.


[url=http://postimage.org/image/2i1qlosg4/][img]http://s1.postimage.org/2i1qlosg4/dffa3 ... 77c3a5.jpg[/img][/url]
SK3 Bouwkavel 177
Dianaplantsoen 78

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#79 Bericht door roy en kiona » 16-06-2011 12:46

He Lara en Yael,

Wat fijn dat jullie er uit zijn, ziet er netjes uit zo.... nu nog in het echt dat is toch weer afwachten hihi.

Groetjes
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Krijger
Brons
Brons
Berichten: 36
Lid geworden op: 28-03-2011 23:17

#80 Bericht door Krijger » 16-06-2011 21:08

Wij gaan veel van de tips hier op het forum af.
Er is nu al 1 ding waar we zeker over zijn, de vloer!
Die is uitgezocht. Ook hierbij waren de tips van het forum zeer prettig.
(Wij zijn uitgekomen bij Silo 6 in Harderwijk.)

Bij Superkeukens stonden inderdaad prachtige keukens. We hebben zaterdag dan ook een afspraak staan.
Ik ben verliefd geworden op een keuken van de internetsite die jij me gaf, Sultanik, van keukenloods.nl
Daar moeten we dus ook nog langs!

We zijn in ieder geval bij Mandemakers in Zutphen ge-wel-dig geholpen.
De gehele lay-out van de keuken staat nu dan ook vast. Dat scheelt al een hele boel!

We waren er op mijn verjaardag, ik kreeg een appelpunt, ze boden aan de hond voor ons uit te laten, we mochten 's avonds mee eten met een wijntje erbij, heeerlijk.
Dat is nog eens service!
(Helaas zaten onze kleuren er niet tussen, en dan gaat het toch over..)
Kasper & Hanna | Bouwnummer 149 | Polluxstraat 170 |

Plaats reactie

Terug naar “Keukenleveranciers”