Offerte kopersbegeleiding

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Melany&Robin
Zilver
Zilver
Berichten: 57
Lid geworden op: 28-10-2010 14:22

#61 Bericht door Melany&Robin » 16-12-2010 08:51

Wij zijn heel erg benieuwd na wat jullie terug hebben gekregen voor het laten vervallen van spiegel + planchet...

Wij hadden tijdens de afspraak namelijk aangegeven dat we er nog over na zouden denken, maar in eerste instantie om dit te laten vervallen. Hier zouden we dan maar euro 17 voor terug krijgen (ivm inkoopprijs) dat zou al van het totaal bedrag af worden gehaald. Als we later zouden besluiten het wel te laten plaatsen, dan zouden wij dus die 17 euro er niet af moeten halen, maar euro 17 bij bedrag op moeten.
Tot onze verbazing was het totaalbedrag in offerte 2 (dus MET spiegel en planchet) euro 63 duurder! Terwijl er verder geen andere wijzigingen waren.
Klopt iets dus niet. Want uurloon mogen ze er niet weer bijtellen want dat zou er zowiezo standaard bij zitten.
Dus toen hebben we meteen een mail gestuurd en gevraagd om uitleg en erbij gezet dat het wel logisch is dat wij voor 63 euro dan zelf wel voor een spiegel en planchet zorgen.
Zijn antwoord was, hierbij dan jullie offerte zonder spiegel en planchet. Maar geen uitleg.
Dus weer gevraagd om uitleg, kregen wij terug, het is niet mogelijk om voor 17 euro spiegel en planchet te leveren, maar geen uitleg.
Dus toen weer gevraagd om uitleg, met een heel lang verhaal erbij dat er tevens meerdere dingen in de offerte 2 niet klopte (qua bedragen stonden er bij sommige kopjes dezelfde producten, maar weer andere prijzen) . Kreeg ik een korte mail terug dat ik maar moest bellen voor uitleg (wat ik zowiezo niet wil, kan niet uitgaan van mondelinge afspraak met hun).
Dus maargoed ik gebeld, kreeg ik hem niet eens aan de lijn maar een collega, die ons ook niet echt serieus nam, maar wel zou doorgeven aan erik om toch even schriftelijk te reageren. Niks.
Zelf nog gemailt naar erik, niks.
Terwijl hij ook nog eens zelf, zonder ons akkoord, een offerte definitief aan de aannemer heeft verstuurd waarin de verkeerde tegels stonden, radiator onder het raam ipv aan muur, en sanitair benede ineens grijs ipv wit.

Vindt het allemaal erg vreemd gaan, en het erg is ook erg vreemd dat we geen uitleg kunnen krijgen, en dat er zomaar iets wordt doorgegeven aan de aannemer zonder onze toestemming.
Wij willen nu alleen nog maar schriftelijk contact met ze, we vertrouwen er niks meer van en zijn erg teleurgesteld.... :(
Singelkwartier 2 - Zietsma, bouwnummer 203 - Boreasplantsoen 66

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#62 Bericht door Michael & Nadia » 12-01-2011 10:38

Hoe hebben jullie de afwerking van de hoeken van de tegels gedaan in de badkamer en in het toilet?
Want wij hebben nu een plastic afwerkingsrandje, maar nou zagen wij daar gisteren dus een voorbeeld van en volgens mij is dat helemaal niet mooi.

Wij zijn wel benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan.
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

dennis_ying
Brons
Brons
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-01-2011 21:10

#63 Bericht door dennis_ying » 12-01-2011 18:23

[quote="Michael & Nadia"]Hoe hebben jullie de afwerking van de hoeken van de tegels gedaan in de badkamer en in het toilet?
Want wij hebben nu een plastic afwerkingsrandje, maar nou zagen wij daar gisteren dus een voorbeeld van en volgens mij is dat helemaal niet mooi.

Wij zijn wel benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan.[/quote]

Dat hebben wij ook gedaan.

Ik weet waar je op doelt, gisteren zeker bouwval gezocht gekeken op rtl4
Singelkwartier 2, bouwnummer 212, Dennis en Ying

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#64 Bericht door Michael & Nadia » 12-01-2011 19:55

Ja inderdaad bij bouwval gezocht! Vond het eigennlijk best wel tegenvallen.
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#65 Bericht door Erwin » 12-01-2011 20:33

Ik had het gisteren ook gezien en moet wel zeggen dat ze het ook niet netjes hadden geplaatst, dat geeft meteen een verkeerde indruk van de montage en op het geheel.
Op zich kan het er zeker wel netjes uitzien maar dan moet het ook netjes worden geplaatst, in onze huidige woning zitten deze strips ook en daar zit het er netjes op.

Uiteraard heeft zo'n strip ook wel voordelen, je hebt geen scherpe randen dus mocht er iemand tegen aan vallen (kinderen bv.) dan is de schade waarschijnlijk minder groot dan bij een rand die in verstek is gemaakt (=scherp). Oke, het oogt wat netter misschien als die in verstek is gemaakt maar je zal dan de dingen tegenover elkaar moeten leggen wat je precies wilt.

Ook zal je het verschil moeten zien tussen een kunststof strip of één gemaakt van aluminium, deze laatste wordt straks bij ons geplaatst en geeft meteen een nettere en degelijke blik dan één van kunststof.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#66 Bericht door Michael & Nadia » 19-01-2011 10:28

Ja het mooiste zouden wij vinden als het in verstek gezaagd wordt alleen wij weten niet of die mogelijkheid er is en of het nog kan aangezien alles al definitief is.
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

offerte onleesbaar?

#67 Bericht door Marjon » 14-05-2011 13:42

Hallo, ik denk dat ik hier wel goed zit met deze vraag: hebben jullie ook zo'n ingewikkelde offerte ontvangen van de koperskeuze. Ik had iets verwacht van:
standaard badkamer, daar dan het meerwerk op gemeld. In ons geval de afwerkrandjes van de tegels voor toilet en badkamer, het leveren en plaatsen van een bad en het verzetten van de radiator. Dan het minderwerk: planchet, spiegel, 2 een glijstangset. Dus plus en min en duidelijk wat je moet betalen. Maar het is een hele lijst waar wij dus even echt geen wijs uit kunnen worden. Was dat bij anderen ook zo? Want ik heb het idee dat we nu wel heel veel moeten bij betalen..... Ik hoor graag hoe het bij jullie was, want wij willen dit weekend een reaktie maken naar koperskeuze toe met ook een uitleg hiervan.

Vir&Ell
Zilver
Zilver
Berichten: 84
Lid geworden op: 07-09-2010 14:03

#68 Bericht door Vir&Ell » 14-05-2011 14:56

Hallo Allemaal,

Weet iemand misschien hoeveel druk er op het water zit in de woningen?
Dit i.v.m. de regendouche die wij willen aanschaffen. Weet ook niet of dit nog anders is met stadsverwarming..

Gr.
Virgil&Elleke

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#69 Bericht door Max Verhorst » 14-05-2011 15:08

Met stadsverwarming is de druk volgens mij lager, daardoor kon ik volgens de koperskeuze geen designradiator nemen. Wat de precieze druk is weet ik niet.
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

roy en kiona
Platina
Platina
Berichten: 191
Lid geworden op: 30-01-2011 11:30

#70 Bericht door roy en kiona » 14-05-2011 15:11

Wij hebben ook een desing radiator en die hebben we via hen gekocht dus moet kunnen als je maar een hoge kapiciteit hebt
Singelkwartier 3 bouwnr 150
Polluxstraat 172 6846XP Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Badkamerleveranciers”