Offerte kopersbegeleiding

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ceelenblokker
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 02-01-2011 13:57

#81 Bericht door ceelenblokker » 17-05-2011 21:35

Wat betreft het verplaatsen van de radiator in de badkamer; bij SK1 en 2 werd dit inderdaad kosteloos gedaan.

Er heeft zich echter een discussie afgespeeld tussen de Kopersbegeleiding en de aannemer om dit bij SK3 ook te doen. Helaas voor ons heeft dit tot resultaat gehad dat de kosteloze verplaatsingen binnen de badkamer niet van toepassing zijn op de woningen in SK3.
In ons geval ging het niet om een supergroot bedrag, maar toch.

Groetjes,

Daniël & Annemarieke
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 136 | Polluxstraat 144

Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

douchedeuren

#82 Bericht door Palantiri » 17-05-2011 23:11

[quote]kijk eens op douchedeurenconcurrent.[/quote]
Jolanda en Barbara. Hebben jullie daar een douche deur met zijpaneel gekocht? Of alleen een douchedeur omdat jullie een muurtje hebben?
Ik heb namelijk een douchedeur met zijpaneel nodig en die kan ik zo 1, 2, 3 niet op deze site vinden.
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#83 Bericht door BarbaraJolanda » 17-05-2011 23:22

@palantiri: wij hebben alleen een douchedeur gekocht. Je kunt het beste op [url=http://www.beslist.nl]beslist.nl[/url] kijken. Daar heb je veel keus bij verschillende shops. Ook met zijpanelen.

Succes.

Groetjes jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Marjon
Zilver
Zilver
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-03-2011 09:22

#84 Bericht door Marjon » 18-05-2011 07:37

Wij leggen liever extra geld bij de keuken dan bij de badkamer. Het moet functioneel zijn en niet te duur allemaal. Maar wel dat het een tijdje meegaat natuurlijk. Ik heb begrepen dat al het leidingwerk in de leidingenschacht loopt, dus daat kan je de aansluitingen voor het bad naar toe laten lopen dan hoeft de hele vloer niet opengebroken te worden om koud/warmwater te verlengen. Dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Wij hadden ook die platte stripjes gekozen, maar kost dan 100 euro. Aan de andere kant dan is alles netjes afgewerkt. Wij laten planchet, spiegel en douchegarnituur vervallen dan kan je die opbrengsten wegstrepen tegen het verplaatsen van de radiator. Het verplaatsen wordt wel gratis gedaan in het SK3, maar als je de leidingen uit de muur wilt laten komen betaal je bij. Het is natuurlijk niet mooi de leidingen door het badplateau te laten lopen, dus deze kosten nemen we erbij, al is dat volgens mij ook goed zelf te doen via de schacht, maar voor 126 euro laten we dat dan toch maar doen.

Wij zoeken inderdaad ook een vast paneel en pendeldeur voor de douche. Maar we hebben nog tijd, uiteindelijk wordt het huis pas in 2012 opgeleverd...

Plaats reactie

Terug naar “Badkamerleveranciers”