![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Welk adviesbureau/bank kan jij hier aanbevelen? |
|
Forum beheerder>
![]()
|
Ik zal de aftrap nemen in dit topic.
Adviesbureau: Buro Philip van den Hurk Contactpersoon: Bob Janssen Internetadres: http://www.burophilipvandenhurk.nl Email: bob.janssen@burophilipvandenhurk.nl Ervaring: - Goed contacten te leggen; - Ruime informatie verstrekking; - Zoeken de zaken goed uit; - Ruime hoeveelheid hypotheekverstrekkers aanwezig; - Vriendelijk en meedenkend; - Verdere begeleiding, ook na de koop bv. belasting, verzekeringen, pensioenopbouw, enz...; - Kantoor in Arnhem (bij Kronenburg) en Eindhoven. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Zilver
![]()
|
ik deel deze mening
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Moderator
![]()
|
Adviesbureau: Buro Philip van den Hurk
Contactpersoon:Yuri Ervaring: - Zeer goede informatie verstrekking/goed advies - Goede begeleiding(ook na het afsluiten) - Denken in oplossingen Voor de rest deel ik de mening van Erwin |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Goud
![]()
|
Ik heb in de afgelopen drie maanden verschillende gesprekken gehad met Yuri. Ik heb deze gesprekken als zeer positief ervaren!
Helaas voor hem kwam de Rabobank met een beter aanbod, dus ben ik daar mee in zee gegaan. |
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 2 Zietsma 211 Boreasplantsoen 82 6846 XM |
|||||||||||||
|
Brons
![]()
|
Ik heb zelf alle financiële zaken geregeld via de Hypotheker. Erg goede begeleiding over het gehele traject, van het zoeken van de woning tot en met het tekenen bij de notaris en het invullen van een voorlopige belasting teruggave.
Het was daar zonder problemen mogelijk om in de avond een afspraak te plannen, wat wel erg handig is als je werkt en alleen de avonden of de weekenden echt tijd kunt vrijmaken. Uiteindelijk heb ik mijn hypotheek via de Hypotheker bij de ING Bank afgesloten. |
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 2 - Berlage, Thaliastraat bouwnummer 186 |
|||||||||||||
|
Goud
![]()
|
Ik heb zelf m'n hypotheek direct bij de Rabobank geregeld, zonder tussenpersoon. Ik had het eerst via een tussenpersoon (Adviesburo van den Hurk) geprobeerd, maar dat was uiteindelijk duurder (hogere rente en geen korting op de provisie). Toch wel grappig dat de Rabobank de provisie zomaar voor 2/3 laat vallen om je toch binnen te halen
|
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 2 Zietsma 211 Boreasplantsoen 82 6846 XM |
|||||||||||||
|
Zilver
![]()
|
Wij hebben de hypotheek via B&W Financieel Advies geregeld, en gister eindelijk definitief OK gekregen van Florius Bank
Mod: Ik heb jullie adviesgroep erbij gezet. |
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 2 - Zietsma, bouwnummer 203 - Boreasplantsoen 66 |
|||||||||||||
|
Zilver
![]()
|
Ik heb net nog even op Philip van de Hurk gestemd. Onze situatie is niet geheel standaard en echt, waar ik van andere banken ronduit NEE te horen kreeg (stond dan met 15 minuten alweer buiten) heeft onze adviseur daar, Mark Sauerbrij, echt zooo zijn best gedaan en wordt ons volgende week vrijdag een offerte ter ondertekening voorgelegd, waarmee wij dan toch een woning kunnen kopen!
Wij zijn dan ook dik tevreden dat wij iemand hebben gevonden die creatief meedenkt en alle mogelijkheden nagaat. Heel goed. Overigens, door de stempol op dit forum ben ik naar hen toegegaan........ zeker even langsgaan hoor! |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Goud
![]()
|
Hoi Marjon,
Wij zijn bij de start verkoop van Singelkwartier 3 ook in contact gekomen met buro Philip van den hurk, in de persoon van Yuri Smildiger. Ook hij doet, en zeker ook zijn collega Morris, keihard zijn best om alles goed voor elkaar te krijgen, denkt met je mee en zegt het ook als er iets niet kan. Gelukkig gaat bij ons alles van een leien dakje. Het prettige is dat we Yuri altijd kunnen bellen als er weer een vraag opborrelt. Kortom; wij zijn ook zeer tevreden. Groeten, Daniël & Annemarieke |
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 136 | Polluxstraat 144 |
|||||||||||||
|
Zilver
![]()
|
Daniel en Annemarieke,
Jullie ook zo tevreden dus. Ik had echt een goed gevoel daar. Toen ik vorige week van een afspraak met SNS thuiskwam had ik de neiging om de ondertekening van de koopovereenkomst maar af te blazen. Het had allemaal geen zin voor mijn gevoel. Gelukkig belde Mark me 's avonds met het bericht dat het allemaal wel zou gaan lukken. Hij hield ook goed contact van de week tussen de twee afspraken. Ik denk dat ik mede door jullie enthousiaste bericht op dit forum naar hen toe ben gegaan. Hopelijk kunnen we snel zeggen dat we echt definitief elkaars toekomstige buren zijn. Ik hou nog een slag om de arm voor mezelf om een teleurstelling niet te hard aan te laten komen. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Goud
![]()
|
SNS werd ons al direct afgeraden toen we één van de eerste keren bij Yuri zaten. Wel zijn we enkele maanden daarvoor bij de Hypotheker geweest. Daar hadden we te maken met iemand die heel erg aandrong op het tekenen. Hij stond onderhand in je nek te hijgen dat je zeker je handtekening zou plaatsen. Dat was wat minder.
Maar toen we met Yuri in contact kwamen werd het aanvankelijke scepsis, want je bent door die negatieve ervaring van de Hypotheker én door geluiden uit je omgeving in beginsel sceptisch, al snel vervangen door hetzelfde goede gevoel waar jij het over hebt. Sindsdien ging het bij ons eigenlijk vlekkeloos. Heerlijk Wij hopen ook dat jullie definitief onze buurtjes worden. Een slag om de arm houden is in dit stadium inderdaad wel verstandig. Het kan bij jullie nog alle kanten uit gaan. Maar we duimen. |
||||||||||||
|
_________________ Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 136 | Polluxstraat 144 |
|||||||||||||
| Welk adviesbureau/bank kan jij hier aanbevelen? |
|
||
|