Tips voor vloerenwinkels

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#11 Bericht door MarlijnIngrid » 04-05-2011 07:33

Zijn er ervaringen met het afspreken van kortingen op de totaalprijs?
Op keukenapparatuur zit (zoals bekend) zeker 40% marge wat je nog kunt uit onderhandelen.

Hoe zit dit met vloeren? Zowel op de plankprijs als op het tarief voor het leggen?
We zijn benieuwd naar de ervaringen!
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Palantiri
Zilver
Zilver
Berichten: 79
Lid geworden op: 13-09-2010 11:51

#12 Bericht door Palantiri » 19-05-2011 20:47

Gisteren ben ik naar de Nama geweest voor behang en gelijk aangegeven wanneer ik de vloer kwam ophalen. Dat deze later opgehaald zou worden, had ik al eerder doorgegeven en dat was geen probleem. Nu had ik een andere verkoper (misschien de senior?) en die begon moeilijk te doen over het later ophalen. Ik moest daar een bedrag voor betalen. Of ik moest nu gelijk de hele nota betalen. 'Want iets in het magazijn bewaren, leverde geen omzet'. De andere verkoper zou deze toezegging niet hebben mogen doen. Het was een zeer onaangenaam gesprek. En als toppunt begon hij in mijn bijzijn, de bon opnieuw uit te rekenen en op te tellen!
Maar afspraak is afspraak! Hij had het fatsoen moeten hebben, dat als de bon en afspraak niet correct waren, deze, nadat ik de zaak verlaten had, met zijn collega op te nemen!. Ben benieuwd hoe het ophalen van de vloer gaat. Dus voor nu zeg ik: geen aanrader!
Helma, Singelkwartier 1, Van der Mey
Castorstraat 152, bouwnummer 66

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#13 Bericht door BarbaraJolanda » 19-05-2011 22:19

Je treft het wel Helma. Laatst met die Keukenboer, nu weer met de vloer. Succes.
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#14 Bericht door Erwin » 23-05-2011 13:38

Hier nog een aanbieder van laminaatvloeren, heeft voor ons een mooie prijs geleverd en een goede kwaliteit laminaat.

Betreft [url=http://www.devloerenstudio.nl]www.devloerenstudio.nl[/url] en het betreft een online winkel.
Ze hebben regelmatig aanbiedingen waarin alles inclusief is, dus laminaat, ondervloer, plinten en leggen en wat de prijs betreft is het goed te doen.

De service die ze tot op heden hebben geleverd via de mail is uitstekend te noemen, we hebben netjes stalen mogen ontvangen van de vloeren om een indruk te krijgen van wat ze leveren.
Vragen werden redelijk snel benatwoord en afspraken maken met hen over de levering en leggen ging goed, ik ga er van uit dat het leggen ook goed gebeurt maar dat blijft altijd de vraag (en anders hangen we aan de bel)
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Rein en Barbara
Brons
Brons
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-09-2010 22:03

#15 Bericht door Rein en Barbara » 14-07-2011 08:36

Wij hebben gekozen voor plavuizen op de begane grond, ook in verband met de hoeveelheid zand die we komende jaren nog naar binnen gaan lopen. Dit in combinatie met (hoofd) vloerverwarming. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid gehad om de leidingen als optie langs de kant te laten leggen, maar we hebben maar 1 keer een leiding geraakt, en dit is vakkundig weer gemaakt.

We hebben de plavuizen uitgezocht bij www.delleman-tegels-natuursteen.nl in 's Heerenberg. Hij heeft een showroom met een grote diversiteit aan plavuizen. Hij geeft goed advies en werkt samen met JK vloerverwarming en www.uwtegelzetters.nl. Ze hebben heel goed werk geleverd en dat met een tegel van 45x90. Qua planning is het ook allemaal goed gegaan, en dat ondanks het verlate opleveren van de woning. Wij vinden het een aanrader om even bij Ernesto Delleman langs te gaan.

Groet Barbara en Rein

p.s. 1 op de foto glimt de vloer ivm het wassen van de plavuizen na het voegen
p.s. 2 wij hebben onze eiken lamelparket voor boven bij Bebo parket vandaan. De eiken toplaag is iets dunner dan beloofd maar de vloer was zeer gemakkelijk te leggen. Zij hebben vaak een uitverkoop en hebben daar ook vaak restpartijen laminaat van de bekende merken, en dat voor hele lage prijzen..


[url=http://postimage.org/image/16n54veec/][img]http://s4.postimage.org/16n54veec/IMG00 ... 7_1339.jpg[/img][/url]
Rein & Barbara
Dudok 73

Michael & Nadia
Zilver
Zilver
Berichten: 67
Lid geworden op: 24-12-2010 15:36

#16 Bericht door Michael & Nadia » 14-07-2011 09:07

Wij gaan hier zeker even kijken! Bedankt!
Singelkwartier 2
Zietsma 202 - Boreasplatsoen

Gast

#17 Bericht door Gast » 22-10-2011 17:48

Ik ben eruit, ik heb gekozen voor laminaat!

De volgende winkel raad ik zowiezo aan, 'De online vloerenstudio'.
Jan Berkhout is erg behulpzaam geweest in het beantwoorden van vragen en het meedenken.
Deze winkel is samen met vloerenvoordelig.nl veruit het goedkoopste!!
Echter werdt ik bij 'De online vloerenstudio' net iets beter geholpen.

Plaats reactie

Terug naar “Vloeren”