tuin afgraven e.d. singelkwartier 2!

Tips, ideeën, vragen en andere opmerkingen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
gabriel-marlies
Nieuw
Nieuw
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-03-2011 16:37

#11 Bericht door gabriel-marlies » 30-06-2011 12:25

Wij zouden ook graag meedoen!
Weer wat vierkante meters meer?
Misschien een idee om het vanmiddag op de bouwplaats ook nog even te inventariseren onder de aanwezigen?

Groeten Marlies

Merel
Nieuw
Nieuw
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-03-2011 14:35

#12 Bericht door Merel » 01-07-2011 06:40

Wij willen ook graag mee doen!

Wim en Merel

Thaliastraat Nr. 173 ( bouwnummer 185)

Daniel en Gemma
Brons
Brons
Berichten: 24
Lid geworden op: 16-03-2011 11:58

#13 Bericht door Daniel en Gemma » 06-07-2011 12:11

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie vragen of jullie z.s.m het af te graven aantal m2 willen melden op dit forum!
Ook wat/hoeveel je wil aanvullen aan teel en vulzand is handig om te weten.

Voor nu nog te weinig aanmeldingen dus graag reactie!


Groetjes!
Daniel en Gemma.
bouwnummer 208

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

Collectief aanbieding afgraven evt bestrating

#14 Bericht door Doeleman H&G » 06-07-2011 12:14

Beste Bewoners,

Inmiddels zijn wij al even bezig om diverse aanbiedingen te maken t.b.v. tuinaanleg naar wens voor verschillende bewoners.
Doordat wij veel aanvragen gehad hebben en dit voor iedereen apart uitgewerkt te hebben komen hier meterprijzen uit die wij voor de tuin apart nodig hebben. Wij hebben al diverse tuinen op het Singelkwartier 1 die wij mogen uitvoeren. Ik lees nu op het forum dat er toch wel aanzienlijk de behoefte is aan collectief uitvoeren van deze werkzaamheden. Wij willen voor u aanbieding maken om de kosten zo laag mogelijk te houden. Dit geld ook voor de huishoudens die ons al een akkoord hebben gegeven op de offerte.

Wij willen een collectieve aanbieding geven vanaf twaalf huishoudens en meer.

*Afgraven +/- 20cm klei en vullen en verdichten met +/- 15 cm vulzand voor €15,- excl. BTW per m² uitgaande van een eenvoudig ontwerp.
*Afgraven +/- 20 cm klei en aanvullen +/- 20 cm teelaarde voor €15,- excl. BTW per m² uitgaande van een eenvoudig ontwerp

Als er op deze aanbieding in gegaan word, hanteren wij deze prijzen ook bij de huishoudens waar wij al een akkoord op de offerte hebben gekregen.

Wij horen graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Anton Doeleman
Doeleman Hoveniers & Groenvoorzieners

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

Collectief afgraven in de bouwvak

#15 Bericht door Doeleman H&G » 07-07-2011 10:15

Beste bewoners,

In de bouwvak gaan we gewoon door!!.

In deze periode hebben we gelegenheid om evt jullie tuin af te graven en te voorzien van zwarte grond en zand,
volgens onze eerdere aanbieding.

Dit geeft naar onze mening een aantal positieve punten voor jullie met name:

* De bewoners die na de bouwvak de oplevering krijgen, kunnen de tuin al klaar hebben
of in ieder geval van de klei af zijn. (schone doorloop naar binnen)

* Het binnen terrein zal later ook geen schade oplopen doordat er met zware machines over paden en goten wordt gereden.

* Door de beperkte ruimte met name de toegangen, kan een enorme drukte ontstaan
op het binnen terrein na de oplevering. Dat ben je dan voor.


Ook kunnen we voor jullie de erfafscheidingen verzorgen.

Op dit moment zijn we op SK1 voor een aantal bewoners bezig met composiet schuttingdelen in combinatie met aluminium
deze combinatie ziet er erg fraai uit (en is hebben we inmiddels gemerkt erg in trek).

ook zijn we tegenover SK1 op het terrein bezig voor de sociale woningbouw daar plaatsen we houten geimpregneerde schuttingdelen in combinatie met hardhouten palen ook daar kunnen jullie een kijkje nemen voor een impressie.

Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Met vriendelijke groet,

Doeleman Hoveniers & Groenvoorzieners
A. Doeleman

Martijn de Jong
Brons
Brons
Berichten: 34
Lid geworden op: 08-12-2010 20:45

#16 Bericht door Martijn de Jong » 07-07-2011 12:16

Beste Anton,

Bij SK2 hebben we een aantal huizen (bouwnummers 189, 188, 187 en 184) die zijn gekocht door een belegger. Kunnen jullie ook afspraken met deze partij maken over het plaatsen van bijvoorbeeld deze composieten schutting? En zou je hiervan een prijsindicatie kunnen geven?
Singelkwartier 2 - Berlage, Thaliastraat bouwnummer 186

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#17 Bericht door Doeleman H&G » 07-07-2011 13:50

Beste Martijn,

Bouwnummers 189, 188, 187 en 184 zijn inderdaad gekocht door een belegger.
Voor deze bouwnummers gaan we zwarte hekwerken plaatsen en ook de tuin afgraven.
Daarnaast verzorgen we de bestrating en werken we de tuin af met compost.
Je vraag, om een meterprijs voor de composiet schuttingdelen moet ik nog even schuldig blijven.
Ik reken de meterprijs nog uit en zet die op dit forum.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik die graag.

met vriendelijke groet,
A. Doeleman

dennis_ying
Brons
Brons
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-01-2011 21:10

#18 Bericht door dennis_ying » 07-07-2011 15:41

Beste Anton,

Klinkt goed allemaal. Heb ook zeker interesse en volgende week wordt ons huis al opgeleverd dus de tuis is ook snel aan de beurt.

Alleen het in contact komen met Doeleman is nogal moeilijk. Ik heb reeds meerdere malen via email en telefonisch contact proberen te zoeken over afspraken, offertes ed. Ook van andere mensen van SK1 en 2 hoor ik hier over dat dat nogal moeilijk is.

mvg,
Singelkwartier 2, bouwnummer 212, Dennis en Ying

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

#19 Bericht door Doeleman H&G » 07-07-2011 16:00

Beste Dennis,

We zijn op het moment bezig met het binnen terrein SK2.
Tegelijkertijd zijn we een aantal tuinen op SK1 aan het aanleggen.
Ook op het Kwartier van de sociale woningbouw tegenover SK1 zijn we bezig.
Je begrijpt dat het op het moment razend druk is dat neemt niet weg dat we proberen de tekomstige bewoners zo goeg mogelijk te helpen.
De bereikbaarheids problemen om in contact te komen met Doeleman ben ik aan het aanpakken ik ga ook meer gebruik maken van dit forum doormiddel van meter prijzen aan te geven zodoende kunnen de bewoners al snel uitrekenen wat het allemaal ongeveer gaat kosten.
In de bouwvak krijgen we meer lucht en kunnen we bijvoorbeeld jouw tuin voor mekaar maken.
Graag kom ik met je in contact om het e.e.a door te spreken.
Je kunt ook via dit forum een prive bericht sturen.

met vriendelijke groet,
Anton Doeleman.

Doeleman H&G
Brons
Brons
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-06-2011 22:36

Meterprijzen erfafscheiding en bestrating

#20 Bericht door Doeleman H&G » 08-07-2011 11:01

Beste bewoners,

Naar aanleiding van o.a. Martijn de Jong heb ik de meterprijzen uitgerekend van het plaatsen van schuttingdelen en het aanleggen van bestrating.

Voor het plaatsen van composiet schuttingdelen met aluminium palen(zoals we geplaatst hebben op SK1), er van uitgaande van hele delen, compleet met bevestigings materiaal kom ik op een prijs van € 112.50 ex btw per strekkende meter. Btw tarief 19%.

Het plaatsen van een poort composiet van 90 cm breed inclusief hang en sluitwerk
Per poort € 210.00 ex btw. Btw tarief 19%.

Voor het plaatsen van hoge kwaliteit vuren geïmpregneerde delen rvs geschroefd in combinatie met hardhouten palen en hardhouten deklat inclusief bevestigings materiaal er vanuit gaande van hele delen, € 76.00 ex btw per strekkende meter. Btw tarief 19%.

Het plaatsen van een poort van 90cm inclusief hang en sluitwerk
Standaard poort : € 90.00 ex btw btw tarief 19%.
Poort met stalen frame : € 160 ex btw btw tarief 19%.

Bestrating:
Er van uitgaand van een simpel ontwerp met een standaard beton product zoals een koppelstone of abbeystone, zoiets dergelijks.
Inclusief opsluit banden en afgevoegd met brekerzand.
Compleet per m² € 32 ex btw btw tarief 19%.

Met vriendelijke groet,

Anton Doeleman
Doeleman Hoveniers & Groenvoorzieners.

Plaats reactie

Terug naar “Tuinaanleg”