Opleveringsdatum Singelkwartier 1

Woning opgeleverd en nu?
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

Opleveringsdatum Singelkwartier 1

#1 Bericht door Erwin » 17-01-2011 15:44

Aangezien we richting de maanden gaan van de oplevering heb ik dit topic geopend waar een ieder kan vermelden wanneer de geschatte oplevering van hun woning is.
Op de laatste kopersbijeenkomst in 2010 (en meteen de laatste volgens mij) is een prognose opleveringslijst zichtbaar geworden voor iedereen.

Vandaag heb ik contact gehad met de VPA en gevraagd of er iets gewijzigd was aan de prognose maar volgens hen is er tot op heden nog niets veranderd aan de data van de opleveringen.

Zou betekenen dat onze woning [b]'De Klerk bouwnummer 87' in week 23 - woensdag 8 juni 2011[/b] opgeleverd zou gaan worden.
Handig om te weten m.b.t. de definitieve order van de keuken (12 weken vooraf) en reserveren van de vrije dagen/vakantie.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#2 Bericht door Max Verhorst » 17-01-2011 16:40

Die prognose, kan die nog ergens worden ingezien? Of gold die lijst alleen voor kwartier 1?
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#3 Bericht door Erwin » 17-01-2011 16:44

Die prognoselijst wordt bekend gemaakt op de kopersbijeenkomst maar wordt niet verspreid richting de kopers.
Deze lijst is wel bij de VPA bekend en daar kan je ook de gewenste informatie krijgen maar voor SK2 en SK3 zal dit pas bekend zijn na de kopersbijeenkomst van het betreffende kwartier.

Deze lijst is een voorlopige schatting van de opleveringsdata's en kunnen dus nog gaan afwijken, geen definitieve opleveringsdata dus.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

WerendTineke
Zilver
Zilver
Berichten: 78
Lid geworden op: 07-09-2010 09:32

#4 Bericht door WerendTineke » 08-03-2011 10:55

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog iets aan de opleveringsdata is veranderd. Hebben de mensen die naar de kijkersdag op 24 februari zijn geweest daar misschien iets over gehoord? Of één van de anderen?

Wij zijn er benieuwd naar ivm opnemen van vrije dagen.

Groetje van Tineke
Werend, Tineke en Silje. De Klerk nr 89; Auroraplantsoen

Bouwnummer 86
Brons
Brons
Berichten: 12
Lid geworden op: 15-09-2010 18:59

#5 Bericht door Bouwnummer 86 » 08-03-2011 11:47

Ik heb afgelopen week contact gehad met Gerritsen over de oplever (prognose) datum. De opleverdatum voor ons huis (Klerk, kavel 86), was en is nog steeds 6 juni, waarbij gerritsen wel heeft aangegeven dat er nog geen zekerheid kan worden gegeven, omdat een en ander afhangt van het weer en de aanleg van de NUTS voorzieningen. (Voor welke voorzieningen Gerritsen dus afhankelijk is van andere partijen, zoals NUON etc.) Nog geen vrije dagen plannen dus! :)
Willem / Elvira / Luna / Mia
Bouwnummer 86, Auroraplantsoen

WerendTineke
Zilver
Zilver
Berichten: 78
Lid geworden op: 07-09-2010 09:32

#6 Bericht door WerendTineke » 11-03-2011 17:36

Dankjewel voor je reactie! Verder afwachten dus ;).
Werend, Tineke en Silje. De Klerk nr 89; Auroraplantsoen

Singelkwartier62
Zilver
Zilver
Berichten: 50
Lid geworden op: 07-09-2010 10:36

oplever datum.

#7 Bericht door Singelkwartier62 » 03-04-2011 10:42

beste buurbewoners,

Afgelopen donderdag was onze eerste kijkersdag! Was vooral even leuk om kort kennis te maken met alle aardige buurtjes. Alles schiet al lekker op! !
Zo te zien zou je denken dat alles inderdaad op de geplande datum afgeleverd kan worden. Tijdens een onderling gesprekje kwam ons echter ter ore dat de oplever datum niet gehaald kan worden.... en dat is dan nu eens niet te wijten aan de bouwonderneming, maar aan de gemeente Arnhem die de riolering volgens oude tekeningen heeft geplaast, waardoor er nu dus veel veranderd moet worden.
Naar horen zeggen zou dit voor ons betekenen dat niet week 20 maar op zijn vroegst week 24/ 26 de boel gereed zou zijn. Sommigen komt dat niet verkeerd uit, maar wij balen hier toch wel een beetje van. Ik ga zelf maandag even bellen met de gemeente Arhem om even duidelijkheid te verschaffen. Markwin van kopersbegeleiding, die afgelopen donderdag ter plaatste was, bevestigde overigens dit verhaal.

Ik denk ik typ het er maar even neer voor het geval zich andere mensen verheugen op een, voor de verandering eens, op tijd afgeleverde woning :wink:

Ik zal komende week nog even laten weten wat de gemeente er zelf over te melden heeft!

Groetjes Sandra en Dirk
Sandra, Dirk, Kylian & Manuel
Castorstraat 144 6846 XB Arnhem

Sylvia
Goud
Goud
Berichten: 134
Lid geworden op: 07-09-2010 11:18

Re: oplever datum.

#8 Bericht door Sylvia » 03-04-2011 10:49

[quote="Singelkwartier62"]Ik zal komende week nog even laten weten wat de gemeente er zelf over te melden heeft![/quote]

[color=indigo]Heel graag. Ik had namelijk al een afspraak gemaakt om de keuken te laten plaatsen in week 22, dus zal die dan ook op moeten laten schuiven.

Was inderdaad leuk om weer wat meer buren te ontmoeten. Al heb ik volgens mij lang niet iedereen gezien die er rond liepen.[/color]
Sylvia Kapitein - Singelkwartier 1 - Bouwnummer 063 - Castorstraat 146

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#9 Bericht door BarbaraJolanda » 03-04-2011 11:46

Altijd weer fijn dat ze dit ons ook mededelen. En geldt dit voor alle woningen?

Mvg jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Singelkwartier62
Zilver
Zilver
Berichten: 50
Lid geworden op: 07-09-2010 10:36

#10 Bericht door Singelkwartier62 » 03-04-2011 11:52

Lijkt vooralsnog voor de hand te liggen, echter hebben we dat niet voor "de klerk" gevraagd, maar riolering zal
wellicht niet specifiek voor vd Mey zijn nemen wij aan.

Dus met zekerheid kunnen wij dit niet zeggen, maar we zullen dit dan ook vragen als we hebben gebeld met de gemeente.

Hopelijk kan de gemeente ons meer vertellen, Markwin had niet de indruk dat er ueberhaupt een planning was.
Markwin vertelde dat de bouwonderneming de planning gewoon zou moeten kunnen halen, zeker daar hij vertelde
dat de nutsbedrijven ook al bezig waren, dus het hangt volgens hem nu alleen nog af van de gemeente voor deze riolering,
alvorens men aan de bestrating kan beginnen aan bijvoorbeeld de castorstraat zelf.
Sandra, Dirk, Kylian & Manuel
Castorstraat 144 6846 XB Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Oplevering”