Eerste klachten - Kopersbegeleiding

Heb je klachten over het Singelkwartier stel ze dan hier.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

Eerste klachten - Kopersbegeleiding

#1 Bericht door Ronald » 07-09-2010 22:54

Aangezien deze topic nog erg leeg was en Nederlanders altijd wat te klagen hebben. Doe ik de aftrap

Wij vinden wel dat de kopersbegeleiding niet erg veel weet. Ze zijn er eigenlijk alleen voor het meer- en minderwerk en de badkamer. Misschien is dat standaard maar wij hadden er meer van verwacht. Verder geen opmerkingen voor Markwin Evers, dat vinden wij een goede vent!
Ook vinden wij dat je eigenlijk zelf achteraan moet als je het op tijd klaar wilt krijgen, zoals bijvoorbeeld bij de notaris. Ik heb het idee dat we morgen nooit een afspraak hadden gehad als we ze niet hadden "gestalkt" :roll: . Zelfs de notaris zei dat ze dat nooit zouden redden voor morgen :? .
De communicatie tussen alle organisatie verloopt niet helemaal soepel, iedereen zegt wat anders en niemand weet wat er allemaal gebeurt.

groet,
Ronald
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

Gast

#2 Bericht door Gast » 07-09-2010 23:11

Lijkt de overheid wel? :lol:

Maar zoals ik laatst van een patiënte hoorde: "niet klagen maar dragen en stil bidden om kracht". Nou dat wordt dan veel duimpjes draaien. Eelt eelt eelt

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

Re: Eerste klachten

#3 Bericht door BarbaraJolanda » 08-09-2010 07:59

[quote="Ronald en Yvette"]Aangezien deze topic nog erg leeg was en Nederlanders altijd wat te klagen hebben. Doe ik de aftrap

Wij vinden wel dat de kopersbegeleiding niet erg veel weet. Ze zijn er eigenlijk alleen voor het meer- en minderwerk en de badkamer. Misschien is dat standaard maar wij hadden er meer van verwacht. Verder geen opmerkingen voor Markwin Evers, dat vinden wij een goede vent!
Ook vinden wij dat je eigenlijk zelf achteraan moet als je het op tijd klaar wilt krijgen, zoals bijvoorbeeld bij de notaris. Ik heb het idee dat we morgen nooit een afspraak hadden gehad als we ze niet hadden "gestalkt" :roll: . Zelfs de notaris zei dat ze dat nooit zouden redden voor morgen :? .
De communicatie tussen alle organisatie verloopt niet helemaal soepel, iedereen zegt wat anders en niemand weet wat er allemaal gebeurt.

groet,
Ronald[/quote]

De notaris is ook weer afhankelijk van de bank. Zolang jullie hypotheekaanvraag nog niet finaal akkoord is gegeven, kan de notaris ook het geld niet opvragen. Gemiddelde doorlooptijd van het opvragen van de gelden bij de bank is 5 tot 8 werkdagen.
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

#4 Bericht door Ronald » 08-09-2010 08:54

Onze hypotheek gegevens etc. lagen ongeveer begin July bij de notaris dus dit was al wel optijd

groet,
Ronald
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#5 Bericht door BarbaraJolanda » 08-09-2010 09:15

[quote="Ronald en Yvette"]Onze hypotheek gegevens etc. lagen ongeveer begin July bij de notaris dus dit was al wel optijd

groet,
Ronald[/quote]

Dan is het wel handig als de notaris tijdig het geld opvraagt bij de bank, zodat hij dit ook beschikbaar heeft bij passeren.
Veel succes straks bij de notaris. Ik zou zeggen deel je ervaringen.
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Plaats reactie

Terug naar “Klachten”