Hoe ben je hier gekomen?

Lees hier over wat er nieuw is m.b.t. dit forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

Hoe ben je hier gekomen?

#1 Bericht door Erwin » 02-12-2010 10:51

Ik ben even benieuwd hoe men op dit forum is gekomen, ja ik weet dat dat via een browser gebeurt maar dat bedoel ik hier niet mee. :wink:
Mijn vraag is, op welke manier ben je aan het adres gekomen van dit forum?
Ik hoor namelijk, en vooral bij de laatste bijeenkomst, dat niet iedereen op dezelfde manier aan het adres is gekomen.

Aan de VPA had ik in het begin gevraagd om het forum door te geven aan de nieuwe kopers, ook het adviesburo Philip van den Hurk heeft dit adres om door te geven aan de kopers.
Ook via de zoekmachine is dit forum goed te vinden.

Ik heb er even een Poll van gemaakt want ik ben op zich wel nieuwsschierig naar de resultaten.

Mocht je een keuze er niet tussen zien geef dat dan aan in je bericht dan zal ik deze er bij plaatsen zodat je daarna toch een keuze kan maken.
Je mag eventueel ook een begeleidend antwoord vermelden op je keuze als je vind dat dat nodig zou zijn.

Als je bv. makelaar kiest, zou je dan eens kunnen vermelden welke makelaar dit is.

In ieder geval bedankt.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#2 Bericht door Max Verhorst » 02-12-2010 15:50

Ik had nog nooit gehoord van dit forum, totdat een collega me er gisteren op wees (Hij wist dat ik een huis had gekocht, hij is ook op zoek).

Zowel van de makelaar, het adviesbureau en de kopersbegeleiding heb ik in de afgelopen 3 maanden nooit iets vernomen over dit forum.
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#3 Bericht door Erwin » 02-12-2010 16:00

[quote="maxverhorst"]Ik had nog nooit gehoord van dit forum, totdat een collega me er gisteren op wees (Hij wist dat ik een huis had gekocht, hij is ook op zoek).

Zowel van de makelaar, het adviesbureau en de kopersbegeleiding heb ik in de afgelopen 3 maanden nooit iets vernomen over dit forum.[/quote]

Mag ik eens vragen welk adviesbureau dat was, als je dat niet wilt geven is het ook goed hoor?
Ben gewoon even benieuwd.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#4 Bericht door Max Verhorst » 02-12-2010 16:14

[quote="Erwin"][quote="maxverhorst"]Ik had nog nooit gehoord van dit forum, totdat een collega me er gisteren op wees (Hij wist dat ik een huis had gekocht, hij is ook op zoek).

Zowel van de makelaar, het adviesbureau en de kopersbegeleiding heb ik in de afgelopen 3 maanden nooit iets vernomen over dit forum.[/quote]

Mag ik eens vragen welk adviesbureau dat was, als je dat niet wilt geven is het ook goed hoor?
Ben gewoon even benieuwd.[/quote]

Adviesburo Philip van den Hurk
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#5 Bericht door Erwin » 02-12-2010 16:18

Dan heb jij waarschijnlijk geen Bob Janssen gehad want hij was zeer te spreken over het forum en had het adres ook genoteerd zodat hij dit ook aan andere kopers kon geven.
Wel jammer dat ze dit dan niet even intern doorgeven maar ja, daar heb ik verder geen zicht op.

Belangrijkste is dat je het forum gevonden hebt toch?
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#6 Bericht door Max Verhorst » 02-12-2010 16:21

Ik ben inderdaad niet door Bob, maar door Yuri geholpen. Ik ben overigens zeer te spreken over Yuri, begrijp me niet verkeerd.

Achteraf had ik het fijn gevonden om eerder van dit forum te weten, maar helaas. Ik ben er nu in ieder geval :-)
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#7 Bericht door Erwin » 02-12-2010 16:27

Nee, ik begrijp het zeker niet verkeerd en zo kwam het zeker niet over.
Ik kan alleen maar spreken over de diensten van Bob en die waren ook goed.

Je hebt in ieder geval nog genoeg te lezen hier.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

lindaboy
Brons
Brons
Berichten: 26
Lid geworden op: 10-11-2010 09:18

#8 Bericht door lindaboy » 03-12-2010 09:34

Wij hebben pas op de informatieavond laatst te horen gekregen van het forum. We zijn er door niemand (dus ook niet VPA) op gewezen, erg jammer, want we hadden er graag eerder van geweten. Maar inmiddels zijn we helemaal bij hoor, met lezen :)
Boy & Linda, Auroraplantsoen 62 (Dudok 084)

Viefff
Moderator
Moderator
Berichten: 21
Lid geworden op: 10-03-2014 18:01

#9 Bericht door Viefff » 29-03-2014 16:01

Ik ben hier gekomen d.m.v. google! Super tof dat er al een soort forum was! Hopelijk binnenkort weer wat leven in de brouwerij!
Groetjes,
Vivian en Sjors
Aurorakwartier || Bouwnummer 24

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”