Moderators gezocht

Lees hier over wat er nieuw is m.b.t. dit forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

Moderators gezocht

#1 Bericht door Erwin » 31-08-2010 15:45

Ook op dit forum zal er gebruik moeten worden gemaakt van moderators, ik zal zelf ook als moderator/adminstrator aan het werk zijn.
Aangezien ik zelf ook niet altijd aanwezig zal zijn heb ik het idee opgevat om in ieder geval te beginnen om drie extra moderators aan te stellen die naast mij kunnen helpen dit forum in tact te houden.
Indien blijkt dat we aan deze drie personen niet voldoende hebben dan zal er gekeken worden of de crew versterkt moet worden met telkens 1 moderator extra.

Het mooiste zou zijn als deze moderators ook bewoners zijn van één van de woningen van het Singelkwartier - 1e kwartier, dus mocht je geïnteresseerd zijn om als moderator aan de gang te willen gaan dan verneem ik dat graag via een PM.

[b]Taken:[/b]
Je hoeft al moderator natuurlijk niet 24/7 op dit forum rond te hangen en te wachten totdat er een bericht verschijnt, wel is het zo dat een moderator de berichten naloopt of deze voldoen en indien nodig te hulp schiet indien er vragen o.i.d. komen.
Op zich dus niet een gigantische drukke baan.
Ik moet je alleen teleurstellen dat er geen vergoedingen aan deze functie zitten en dit dus geheel vrijblijvend is.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

Reactie

#2 Bericht door MarlijnIngrid » 07-09-2010 14:41

Dag Erwin,

Daar wij gedurende de dag bijna continu in verbinding staan met internet, vinden wij het leuk om ook als moderator te fungeren.
We horen graag van je (ingrid@thepeoplecompany.nl)

Groet,

Marlijn & Ingrid

[b][color=blue]Check de PM !![/color][/b]
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#3 Bericht door Erwin » 07-09-2010 15:58

Beste bewoners,

De twee moderators zijn nu aangesteld en wij zullen gezamelijk proberen dit forum in goede banen te gaan leiden.
Mocht je vragen hebben over dit forum kan je ons dus hiervoor benaderen.

Voorlopig gaat dit topic op slot en mocht het nodig zijn zal deze weer geopend worden.

[b][color=red]Mod: Topic voorlopig gesloten !![/color][/b]
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”