Welkom

Lees hier over wat er nieuw is m.b.t. dit forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

Welkom

#1 Bericht door Erwin » 31-08-2010 12:45

Welkom op het forum van de Schuytgraaf Singelkwartier.

Door het bekijken van andere forums die te maken hadden met nieuwbouwwoningen leek het mij wel leuk/handig om een forum te starten voor het nieuwbouwproject Schuytgraaf - Singelkwartier te Arnhem.
Op dit forum kunnen de bewoners van het Singelkwartier (van zowel de koop als wel de huurwoningen), maar ook andere geïnteresseerden, zich gratis registreren om deel te kunnen nemen aan dit forum.

Je kan dus zelf ook dit forum verder uitbreiden met berichten, foto's en wat al niet meer. Dus heb je wat te delen laat dat dan gerust eens op het forum achter.

Dit forum is geheel op eigen initiatief opgezet en gehost via [url=http://www.forum2go.nl]forum2go[/url] en daarom dus ook gratis, een banner zullen we voor lief moeten nemen.
Er zullen dan ook geen kosten worden doorberekend aan de leden.
Onthoud wel dat als bv. de servers van forum2go en bv. de plaatjeshosters het laten afweten door bv. een crash, de afbeeldingen en alle berichten verloren zullen gaan.
Ik kan hiervoor dan ook niet aansprakelijk worden gesteld en alles wat hier geplaatst wordt is dan ook geheel op eigen risico.
Er is wel een mogelijkheid om toch een backup te kunnen maken maar dan zou ik per jaar 50 euro moeten overmaken naar de hoster van dit forum, of dit gaat gebeuren is op dit moment nog geen sprake van.

Hiermee hoop ik dat veel vragen beantwoord zullen gaan worden en dat we diverse zaken hier bespreekbaar kunnen maken.

Mocht men nog iets missen op dit forum waarvan men denkt dat dit wel van belang kan zijn dan verneem ik dat graag via een pm zodat dit kan worden aangepast op dit forum.

Lees voor het gemak ook over de [help] door, dit brengt wat verduidelijking over het gebruik van dit forum.
Ook bij de FAQ worden vele vragen beantwoord die te maken hebben met de opbouw en handelingen van dit forum, dus mocht je problemen ondervinden lees dan eerst even de [help] en de FAQ even door, kom je er dan nog niet uit stuur dan een pm.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”