Auto's

Vragen/opmerkingen/tips over de parkeerplaatsen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Vir&Ell
Zilver
Zilver
Berichten: 84
Lid geworden op: 07-09-2010 14:03

#31 Bericht door Vir&Ell » 10-09-2010 00:12

Mogen we ook vuilniszakken dat jullie weten? Op sommige plekken in Arnhem zijn van die afvalverzamelplaatsen onder de grond waar je je vuilniszak in kan gooien en dan ruik je ook niks dus en je bent er gelijk vanaf. Maar die krijgen wij dan waarschijnlijk niet:( Heb er ook wel eens een paar op Schuytgraaf van zien staan..Scheelt wel met al die katten kunnen ze niet in het afval gaan vroeten ;) En als die plaatsen in de zon staan krijg je ongedierte

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#32 Bericht door Erwin » 10-09-2010 08:09

Vuilniszakken los op straat is niet toegestaan, alles behoort óf in kliko's óf in de ondergrondse containers gedeponeerd te worden.
Die containers worden meerendeels gebruikt bij flat's/apartementen omdat men daar geen kliko's kwijt kan, ze hebben immers geen tuin.

Het grijze/groene bakken worden elk week geleegd, de ene week de grijze en de andere week de groene. Er wordt een kalender verspreid wanneer de ophaaldagen zijn en deze informatie is ook op internet te vinden, bv [url=http://www.arnhem.nl/piga_deeplink.jsp? ... rnet&mode=]hier[/url] voor 2010

Maar we wijken af van het topic, mochten er nog vragen zijn over de kliko's en/of afvalverzamelplekken dan kunnen we beter een apart topic hiervoor starten.

[b]Er is een nieuwe categorie aangemaakt voor vragen/opmerkingen over afvalverwerking, deze staat bij Schuytgraaf[/b]
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Patrick
Nieuw
Nieuw
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-09-2010 16:58

Parkeerplaatsen toegewezen aan bouwnummer

#33 Bericht door Patrick » 10-11-2010 00:01

Beste bewoners van Singelkwartier,

Allereerst leuk om een aantal van jullie te zien/ spreken tijdens de kopersbijeenkomst.

Tijdens de bijeenkomst is gesproken over de parkeerplaatsen --> wel of niet toewijzing per bouwnummer. Ik zou nog even terugkoppelen als ik hier iets over kon vinden, bij deze:

Zie de mandeligheidsvoorwaarden op p. 13/ 14 --> I. sub B:

"Ieder deelgenoot heeft een zodanig recht... De eigenaren van één eengezinswoning hebben het recht op uitsluitend het gebruik van één parkeerplaats die op de aan deze akte gehechte tekening (BIJLAGE2) is voorzien van een nummer dat correspondeert met het nummer van de eensgezinswoning."

M.i. heeft op basis van bovenstaande elke bewoner uitsluitend recht op gebruik van de parkeerplaats van een nummer dat correspondeert met het nummer van eensgezinswoning.

Groeten,

Patrick

lindaboy
Brons
Brons
Berichten: 26
Lid geworden op: 10-11-2010 09:18

#34 Bericht door lindaboy » 10-11-2010 11:41

De makelaar gaf ons als tip mee (wij hebben nu ook 2 auto's), dat degene die als eerste thuis komt uit z'n werk, de auto buiten het hofje parkeert (parkeerplaatsen genoeg lijkt me), zodat de 2e altijd op de 'eigen' parkeerplaats kan staan 8)
Boy & Linda, Auroraplantsoen 62 (Dudok 084)

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#35 Bericht door Erwin » 10-11-2010 12:25

Het zal op zich wel loslopen wat betreft het parkeren.
Iedere woning waarbij twee auto's aanwezig zijn zullen dan zelf moeten/kunnen bepalen wie zijn/haar auto op de 'vaste' parkeer zet en dat op deze manier iedereen één parkeerplaats heeft per woning (zijn reeds toegewezen)
Er zijn dus 7 'vrije' plaatsen en wie daar zijn/haar auto neerzet staat dus geheel vrij.

Volgens mij zou dit geen problemen mogen geven.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#36 Bericht door MarlijnIngrid » 10-11-2010 12:34

Wij hebben zelf nog nooit een kaartje gezien met de vaste parkeerplekken die zijn toegewezen.
Kan iemand toelichten waar deze is gepubliceerd en eventueel inscannen? Of ons aangeven welke parkeerplaats correspondeert met bouwnr. 82?
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#37 Bericht door Erwin » 10-11-2010 12:41

De toegewezen parkeerplaatsen staan vermeld op de laatste plattegrondtekeningen die je bij de koopovereenkomst hebt ontvangen.
Op de parkeerplaatsen staan de nummers vermeld van de betreffende woning/bouwnummer.

Deze gegevens zijn dus al bekend.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#38 Bericht door MarlijnIngrid » 10-11-2010 16:27

@Erwin

Ik heb het even nagekeken en kwam inderdaad bij de definitieve bevestiging van de notaris een kaartje tegen die correspondeert met de bouwnummers.
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Max Verhorst
Goud
Goud
Berichten: 126
Lid geworden op: 01-12-2010 13:49

#39 Bericht door Max Verhorst » 01-12-2010 14:25

Op mijn plattegrond staat ook duidelijk aangegeven dat de parkeerplaats direct achter mijn tuin voor mij bestemd is. Ik ga er dus ook vanuit dat dat het geval is.

Ik heb overigens 1 auto en 1 motor. Aangezien de motor in de schuur gaat, zal die geen plek innemen.
Singelkwartier 2
Zietsma 211
Boreasplantsoen 82 6846 XM

Plaats reactie

Terug naar “Parkeerplaats(en)”