Auto's

Vragen/opmerkingen/tips over de parkeerplaatsen kan je hier kwijt.
Bericht
Auteur
Gast

#21 Bericht door Gast » 09-09-2010 19:51

Zover wij het begrepen hebben, heeft inderdaad ieder huis een eigen "privé" parkeerplaats. Dit staat nl. op de bouwtekeningen in onze (jullie) map. Het is niet je eigendom maar is je "toegewezen".

Vwb hekken en/of afsluiten van ons "binnenhofje" (lees parkeerterrein) is dat wellicht niet mogelijk omdat er altijd een vrije doorgang moet zijn voor politie/brandweer en/of ambulance. En niet te vergeten tegenover de achtertuin van Kropholler 82 is nog een standplaats voor afvalbakken. Dus daar moet de gemeentedienst ook bij kunnen.

Maar als we in de toekomst last van "wildparkeerders" krijgen, is er altijd wel een oplossing te vinden.

Greetz,
Sven

Gast

#22 Bericht door Gast » 09-09-2010 19:58

P.s.:

Mochten de 7 extra parkeerplaatsen niet voldoende zijn, dan kan men nog altijd bij ons (Kropholler) in de straat parkeren. Daar zijn nogmaals 13 extra parkeerplaatsen. Renate en ik hebben beide een eigen auto, dus wij zullen genoodzaakt zijn om in ieder geval 1 auto niet op het pleintje te zetten, maar voor de deur evt.

Nu zie ik op de bouwtekeningen dat alle straten 2 baans zijn. Wellicht mag men dan ook "langs" (Brabander hè :wink: ) de weg parkeren. Echter rekening houdend met de desbetreffende verkeersborden.............

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#23 Bericht door MarlijnIngrid » 09-09-2010 21:22

@Sven & Alle Anderen :)

Wat betreft de plek voor de afvalbakken, daar hebben wij het uitgebreid over gehad met de makelaar aangezien zich dit recht achter onze kavel bevindt. Het wordt waarschijnlijk een verhoogd stuk wat ongeveer de grootte heeft van een parkeerplaats. Dit zou dus betekenen dat het niet logisch lijkt dat daar elke week de afvalbakken staan, immers hoe kun je in godsnaam ruim 30 vuilnisbakken op dat kleine stukje kwijt?

In de rest van Schuytgraaf zie je de vuilnisbakken in principe ook gewoon 1x in de week aan de straatkant staan. Voor de rest staan vuilnisbakken dus gewoon op eigen kavel (achter het huis).
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Gast

#24 Bericht door Gast » 09-09-2010 22:08

Oh oké. Maar wat gaan ze dan precies doen met die ruimte dan? Alleen maar ophogen?

Ben benieuwd.

MarlijnIngrid
Goud
Goud
Berichten: 105
Lid geworden op: 07-09-2010 11:04

#25 Bericht door MarlijnIngrid » 09-09-2010 22:31

Geen flauw idee.
Misschien kunnen de wiskundigen onder ons eens berekenen of het mogelijk is om ruim 30 vuilnisbakken te plaatsen op 1 zo'n klein stukje ;)
Wat dat betreft kunnen ze er beter een extra parkeerplaats maken !
Ingrid & Marlijn | Singelkwartier 1 | Kropholler 82 | Euterpestraat 5

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#26 Bericht door Erwin » 09-09-2010 22:32

Deze plekken zijn juist specifiek aangewezen voor de klikko's en zullen dus (zeer waarschijnlijk) verhoogd worden met de reden dat er geen auto's op geplaatst kunnen worden.
Zouden ze dat niet doen dan zou de kans bestaan dat er op de ophaaldagen van de klikko's een auto geparkeerd wordt waardoor de klikko's dus niet op de voor hen toegewezen plek geplaatst kan worden.

Net zoals overal in Arnhem zullen de klikko's in je eigen tuin gezet moeten worden en mogen dus alleen op de plek gezet worden op de ophaaldag.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Gast

#27 Bericht door Gast » 09-09-2010 22:36

Volle kliko's op een verhoging zetten...... :?:

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#28 Bericht door Erwin » 09-09-2010 22:38

Nou, ik denk niet dat het een verhoging wordt van > 1 meter, althans dat mag ik niet hopen.
Maar ze zullen het wel zo maken dat er geen auto/motor op geparkeerd kan worden.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

#29 Bericht door Ronald » 09-09-2010 23:11

@Renate en Sven

Ik zag in jullie profiel Fysiotherapeut dus als we rug klachten krijgen van de kliko's op de verhoging zetten dan weten we waar we ons kunnen melden :p

groet,
Ronald
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

Gast

#30 Bericht door Gast » 09-09-2010 23:19

Geen enkel probleem!

Renate zal een spuit zetten (morfine of iets anders zeer rustgevend) waar nodig is.

En ik zal kraken/masseren waar ik kan.

Wellicht een kleine bedrage om de kosten van ons trouwerij te kunnen dekken....... :P

Plaats reactie

Terug naar “Parkeerplaats(en)”