Informatie over woningtype Van der Mey

Informatie van de woningtypes in het Singelkwartier 1.
Bericht
Auteur
Luke & Marieke
Nieuw
Nieuw
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-11-2010 00:07

#11 Bericht door Luke & Marieke » 12-11-2010 12:19

Wij hebben ook zo'n rijtje ramen :D , handig zo'n forum kom je nog iets te weten :P
Wij kunnen alleen nergens een duidelijk vooraanzicht van het hele rijtje van der mey vinden, zodat je kunt zien hoe dit eruit komt te zien.

Het is ons ook nog steeds niet helemaal duidelijk wat er nou voor de deur komt: bij de makelaar kregen wij te horen een voet- en fietspad en een groene (soort van park) strook, en géén weg, en nu blijkt dat er toch een tweebaans weg voor langs komt.
Weet iemand misschien hoeveel ruimte er tussen de weg en onze voordeuren komt, en wát daar precies tussen komt?

Groetjes Luke en Marieke

Maarten&Femke
Zilver
Zilver
Berichten: 57
Lid geworden op: 07-09-2010 17:24

#12 Bericht door Maarten&Femke » 12-11-2010 13:05

Ik heb dat afgelopen dinsdag toevallig ook nog even nagevraagd.
Volgens hem wordt het ongeveer 4 meter, dan komt er een weg en dan er nog iets tussen en dan weer een weg en dan weer een stoep of zo...
(tweebaans weg in de zin van van heen en terug en dus geen eenrichtingsverkeer)
Er komt ook inderdaad een fietspad, maar ben even vergeten aan welke kant. Volgens mij ook aan onze kant, maar pin me er niet op vast. :)
In totaal komt er zo'n 30 a 40 meter tussen Van der Mey en de overkant. Maar de stoep voor onze voordeur is in ieder geval (hoogst waarschijnlijk dus;)) 4 meter.
Geen voortuin, maar dus wel die "biechtstoel" wat er dus ook voor zorgt dat men niet direct langs je raam loopt.

verder is de discussie er ook geweest wat betreft de hoogte van de gebouwen aan de overkant.
Het laatste bericht was dat het ongeveer 6 hoog zou worden. Nu blijkt echter dat dit toch niet helemaal zeker is en dat het nu weer op 2 a 3 hoog staat.
Dit, omdat ze niet weten of dat er genoeg vraag is naar de appartementen. Ik maak me nog niet helemaal blij, maar ze kunnen er dus nog niks van zeggen. De plannen wijzigen dus nog steeds constant.

Verder misschien gewoon ff leuk om te weten voor degene die dit nog niet weten:
de deuren en kozijnen zullen wit blijven!
Ook zullen de parkeerplaatsen en paden achter bij oplevering klaar zijn.
En ook zullen zij in samenwerking met de gemeente proberen de straten rondom binnen een paar maanden aan te leggen en dus klaar te hebben.

Nou hopelijk blijven ze op schema en kunnen we er dus al bijna in ;-)

Wij hebben woensdag de keuken gekocht, nu alleen het spuitwerk nog regelen en de vloer bestellen en dan is het al bijna zover!!
Wij hebben er zin in!!
Singelkwartier 1, bouwnummer 58, Van der Mey

Luke & Marieke
Nieuw
Nieuw
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-11-2010 00:07

#13 Bericht door Luke & Marieke » 12-11-2010 14:21

Ik hoop dat er ook een strook groen tussen komt met wat bomen (dit staat ook op sommige tekeningen), dat zou ook een mooier uitzicht geven uit het keukenraam dan een hoog gebouw :wink:

Wij hadden eigenlijk alle keuzes en de keuken etc al begin juli uitgezocht en besteld, dus t stond voor ons een paar maanden op een laag pitje omdat t nog zo ver weg was. Maar t komt nu idd al snel dichterbij! :D Zeker nu de datum bekend is en ons huis er al staat! Nou ja, wat muren dan... :lol:

Maarten&Femke
Zilver
Zilver
Berichten: 57
Lid geworden op: 07-09-2010 17:24

#14 Bericht door Maarten&Femke » 12-11-2010 14:54

Ja, er komt zeker nog een groenstrook tussen met heel veel bomen.
Ik was er zelf ook bang voor, maar het schijnt dat het uitzicht dankzij deze bomen etc. heel erg prima wordt.
Gelukkig!! :)

Wij hadden de keuken ook al in het begin uitgezocht, maar nog nog niet officieel besteld.
Was bang dat ik te snel weer zou gaan twijfelen haha....
Toch steeds weer voor gevallen, dus nu lekker geregeld!
Singelkwartier 1, bouwnummer 58, Van der Mey

Plaats reactie

Terug naar “Singelkwartier 1”