14-10-2010 - Informatieavond SK1

Hier vind je informatie over informatieavonden/dagen en-of bijeenkomsten.
Bericht
Auteur
Wouter_Linda
Brons
Brons
Berichten: 33
Lid geworden op: 22-09-2010 19:35

#21 Bericht door Wouter_Linda » 11-10-2010 19:28

Nou t was ook geen aanval op jullie ofzo, maar wij zitten niet dagelijks achter de pc om van allerlei dingen op te zoeken ( door drukke banen). De informatie die wij krijgen is echt via deze site. Mooi dus dat het bestaat. Via kopersbegeleiding komt er maar weinig informatie los.

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#22 Bericht door Erwin » 11-10-2010 19:37

Ik zie het ook niet als aanval maar wilde je alleen even laten weten dat de info er al langer is :wink:

Niet iedereen kan altijd online zijn en dat hoeft ook niet, veel nieuwe bewoners hebben dit forum doorgekregen en het is altijd handig om hier de directe informatie te vinden.
Wij trachten dan ook met regelmaat nieuwe informatie hier te plaatsen, dit scheelt weer zoeken via Google bv.

Dus niets aan de hand verder en veel plezier hier op het forum.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Wouter_Linda
Brons
Brons
Berichten: 33
Lid geworden op: 22-09-2010 19:35

#23 Bericht door Wouter_Linda » 11-10-2010 19:44

Gaat lukken, dank je :D

Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

#24 Bericht door Ronald » 13-10-2010 22:45

Beetje stil hier op het forum :( Maarjah, heb zelf ook niets boeiends te melden eigenlijk :D
Nog wel even een vraagje; morgenavond begint om half 8, maar is de inloop om half 8 (en presentatie om 8 uur ofzo), of is de inloop om 7 uur (en de presentatie dus om half 8)?? Weet iemand dit? Hoelaat gaan jullie? Zit namelijk een beetje te rekenen met reistijd :)

Groetjes,
Yvette
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#25 Bericht door BarbaraJolanda » 14-10-2010 07:57

de tekst die op de site staat is daarin ook niet duidelijk
"Belangstellenden zijn om 19.30 uur van harte welkom in De Buitenplaats aan de Marasingel 19 in Arnhem."

Maar je kan natuurlijk ook eerder komen, kan je nog ff bij je huis kijken. Het is nu nog licht rond 19:00 uur

groetjes Jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

WerendTineke
Zilver
Zilver
Berichten: 78
Lid geworden op: 07-09-2010 09:32

#26 Bericht door WerendTineke » 14-10-2010 20:13

Voor de mensen die naar de informatiebijeenkomst zijn geweest: hoe was het??? We zijn heel benieuwd! Werend zou ook gaan, maar hij is pas net thuis uit zn werk, dus het was helaas niet haalbaar.

We horen dus graag of er interessante dingen zijn gezegd!

Groetje van Werend en Tineke
Werend, Tineke en Silje. De Klerk nr 89; Auroraplantsoen

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#27 Bericht door Erwin » 15-10-2010 08:51

Wij zijn gisteren geweest samen met Michel & Shanna, het leukste was natuurlijk om je toekomstige buren te ontmoeten.
Nu weten we de gezichten achter Sylvia, Femke, Barbara & Jolanda en Yvette (iemand vergeten?)

Op zich vond ik het niet echt goed voorbereid en een beetje rommelige presentatie.
Voor de koffie-pauze kwam het tijdelijke winkelcentrum aan bod, hierin werd besproken:
- Nieuwe HEMA die er komt;
- Nieuwe aangepast fietsroute naar de AH&HEMA en school, althans de plannen daarvoor want daarover was nogal een discussie m.b.t. de veiligheid.

Na de koffie-pauze kwam het nieuwe winkelcentrum aan bod, helaas nog geen echte duidelijkheid in wat er precies komt aan winkels en de hoogte van de bouw is zeker nog geen antwoord op gegeven.
In het bestemmingsplan zou gestaan hebben dat men tot max. 10 bouwlagen mag en kan bouwen maar dit laten ze over aan de projectontwikkelaars, tegenover de van der Mey woningen komt een WoonZorgCoörperatie (WOZOCO), hoeveel bouwlagen deze krijgt is ook niet bekend. Er gaan verhalen dat het 6 bouwlagen kan gaan worden.
Maar nogmaals, er is nog geen echte duidelijkheid hierin.

Dit is even zo snel wat er besproken is.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

#28 Bericht door Ronald » 15-10-2010 11:00

Nee hoor Erwin, je bent niemand vergeten :D Was gezellig gister. Is de rest nog lang gebleven? Had wel langer willen blijven, maar moest ook nog 1,5 uur naar huis rijden (via MacDonalds :wink: ). Heb even een aantal plaatjes gemaakt over het plan. Het oude plan vond ik nog ergens op internet (Schuytgraaf of Rhynstroom, weet niet meer). En het nieuwe plan heb ik even snel in elkaar geknutseld. Het veld wordt ingedeeld in een aantal vlekken (zo noemde ze dat :? ), ik heb de vlekken even over het oude plan geplakt. Maar volgens mij klopt het niet helemaal (aanvullingen zijn van harte welkom!), heb namelijk een vrij slecht geheugen :roll: .
Hoop dat het goed gaat met de plaatjes, dat we geen vunzige dingen in beeld krijgen enz. Het oude plan:
[url=http://postimage.org/image/1qz2uq83o/][img]http://s1.postimage.org/v0SHA.jpg[/img][/url]

Het nieuwe plan, incl. "vlekken" (blijft een rare benaming):
[url=http://postimage.org/image/1qzq0930k/][img]http://s1.postimage.org/v1qCA.jpg[/img][/url]

De vlekken staan voor het volgende:
Rood: WoonZorgCoörperatie (WOZOCO)
Oranje: Winkelcentrum (10.400 m2)
Blauw: Scholen enz. (?)
Groen en paars: heb ik niet helemaal goed verstaan, moesten die nog ingevuld worden ofzo? Of werd dat het sportgebeuren?

Het roze rondje is een soort van pleintje waar waarschijnlijk iets van bankjes enz. komen.

Maar, wat Erwin ook al zei, het is allemaal nog heel onduidelijk en ze weten zelf geloof ik ook niet helemaal hoe of wat.

Ik ga ervan uit dat de presentatie binnenkort op Schuytgraaf.nl staat. Dan wordt het misschien wat duidelijker. Vind trouwens het oude plan misschien wel iets mooier... :(

Groetjes,
Yvette
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

WerendTineke
Zilver
Zilver
Berichten: 78
Lid geworden op: 07-09-2010 09:32

#29 Bericht door WerendTineke » 17-10-2010 11:15

Fijn om ff te horen hoe de info.avond is verlopen. Wel jammer van de rommeligheid en de onduidelijkheid nog steeds! Vooral voor de toekomstige Van der Mey bewoners lijkt het me prettig om te weten waar je aan toe bent!

Wel super trouwens dat er bij de tijdelijke voorzieningen een Hema komt. Vind ik altijd wel een makkelijke winkel om in de buurt te hebben.

Groetje van Tineke
Werend, Tineke en Silje. De Klerk nr 89; Auroraplantsoen

Melvin
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-09-2010 11:09

#30 Bericht door Melvin » 28-10-2010 09:30

Ik was helaas niet in de gelegenheid om bij de informatieavond aanwezig te zijn. Ik weet dan ook niet of jullie wat hebben aan dit [url=http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... tgraaf.ece]bericht[/url].
Melvin, Amy en Kian - Singelkwartier 1- bouwnummer 72

Plaats reactie

Terug naar “Informatieavonden/bijeenkomsten”