9-11-2010 - 1e Kopers Informatieavond SK1

Hier vind je informatie over informatieavonden/dagen en-of bijeenkomsten.
Bericht
Auteur
Melvin
Goud
Goud
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-09-2010 11:09

#11 Bericht door Melvin » 20-10-2010 14:16

Wij zijn ook van de partij!
Melvin, Amy en Kian - Singelkwartier 1- bouwnummer 72

BobbyLianne
Brons
Brons
Berichten: 43
Lid geworden op: 29-09-2010 22:15

#12 Bericht door BobbyLianne » 23-10-2010 11:28

Is de informatieavond van 9 november alleen voor bewoners van Singelkwartier 1?
Wij zijn namelijk bewoners van Singelkwartier 2 en hebben geen uitnodiging ontvangen.. Jammer trouwens dat er verder nog niemand van Singelkwartier 2 bekend is op dit forum..

Bobby & Lianne
Singelkwartier 2, Berlage, Bouwnummer 183

BarbaraJolanda
Platina
Platina
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-09-2010 12:42

#13 Bericht door BarbaraJolanda » 23-10-2010 11:32

Welkom bobbylianne,

Volgens mij is de avond van 9 november bedoelt voor bewoners van het 1e kwartier. Voor jullie kwartier komt dat ook nog wel.

Groetjes Jolanda
Bouwnummer 75,
Boreasplantsoen 85, 6846 XL Arnhem

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#14 Bericht door Erwin » 23-10-2010 13:15

[quote="BobbyLianne"]Is de informatieavond van 9 november alleen voor bewoners van Singelkwartier 1?
Wij zijn namelijk bewoners van Singelkwartier 2 en hebben geen uitnodiging ontvangen.. Jammer trouwens dat er verder nog niemand van Singelkwartier 2 bekend is op dit forum..

Bobby & Lianne[/quote]

Als het goed is zou de VPA dit forum als link doorsturen naar alle nieuwe kopers van het Singelkwartier.
Dit omdat ze alle email-adressen hebben dus het versturen hiervan is dan makkelijker.

Ook via Google is dit forum te vinden maar wordt dan weergegeven als [url]http://singelkwartier1.forum2go.nl[/url].
Zelf heb ik de beheerders van Schuytgraaf.nl een mail gestuurd om dit forum bij de overige website op hun site te vermelden, tot op heden nog geen reactie of vermelding gezien.

En, zoals hierboven al is vermeld, is deze avond alleen voor singelkwartier 1, zodra er een informatieavond is voor de overige kwartieren dan worden de betreffende bewoners hierover vanzelf geïnformeerd.
Aangezien wij deze info dan niet krijgen is het misschien handig om dit, als de uitnodiging er is, hier te vermelden als nieuw topic zodat andere hiervan ook op de hoogte worden gebracht.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

BobbyLianne
Brons
Brons
Berichten: 43
Lid geworden op: 29-09-2010 22:15

#15 Bericht door BobbyLianne » 23-10-2010 17:11

Dan wachten we nog af todat de datum voor singelkwartier 2 bekend is. Hopen dat dat ook snel is :)
Maar het forum adres hebben wij toevallig gekregen via een tussenpersoon die meer klanten van singelkwartier had gehad en van deze link af wist.
We hebben geen mail gekregen met de link van de VPA..

[color=red][b]Bericht van Erwin: ik heb nogmaal VPA gemaild met het verzoek om het forum-adres naar de bewoners van SK2 te mailen, overige berichten hierover gelieve niet in dit topic plaatsen a.u.b.[/color][/b]
Singelkwartier 2, Berlage, Bouwnummer 183

Ronald
Platina
Platina
Berichten: 165
Lid geworden op: 07-09-2010 10:40

#16 Bericht door Ronald » 08-11-2010 16:53

Hebben jullie ook zo'n zin in morgenavond?? :D Ben echt heel erg benieuwd :lol:

Groetjes,
Yvette
Kwartier 1 - Dudok - bouwnummer 57

Sylvia
Goud
Goud
Berichten: 134
Lid geworden op: 07-09-2010 11:18

#17 Bericht door Sylvia » 08-11-2010 17:29

[color=indigo]Gaat er iemand notuleren voor mij? ;)
Baal er echt van dat ik er niet bij kan zijn. Veel plezier allemaal! Ik zal niet aan jullie denken als ik in Rome rond loop. :P [/color]
Sylvia Kapitein - Singelkwartier 1 - Bouwnummer 063 - Castorstraat 146

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#18 Bericht door Erwin » 08-11-2010 18:31

Op zich kunnen we hier wel een kleine opsomming neerzetten wat er zoals besproken is. We kunnen morgenavond ook even vragen of ze een verslag voor ons willen doormailen naar alle kopers van SK1.
Ik ben zelf geen geweldige notulist dus wie deze eer op zich wilt nemen mag zich morgen (of vandaag op dit forum) naar voren schuiven.

Al met al zal dit geen probleem mogen zijn.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

Erwin
Forum beheerder
<b>Forum beheerder</>
Berichten: 437
Lid geworden op: 30-08-2010 19:03

#19 Bericht door Erwin » 10-11-2010 20:34

Ik heb even een poll aangemaakt m.b.t. de informatieavond van 9-11-2010.
Volgens mij waren er diverse meningen over deze avond en misschien is het wel handig om hierover een overzicht te maken van wat men er van vond, wie weet kunnen we dit gaan gebruiken voor een eventuele volgende informatieavond met de partijen die er gisteren bij waren.

Dus als je een keuze maakt in de poll dan zou het fijn zijn om deze keuze te onderbouwen zodat er misschien later wat mee gedaan kan worden (of niet).

Mocht je nog een antwoord missen dan verneem ik dat graag zodat deze erbij gezet kan worden.
Het zou ook kunnen dat je graag twee antwoorden wilt kiezen maar dat is helaas niet mogelijk, kies dan het voor jou belangrijkste antwoord en geef het andere antwoord als aanvulling op je reactie.

[b]Mijn onderbouwing op de poll[/b]
[list=1]
[*]Uiteraard leuke kennismakingavond met de buren;
[*]Er was maar éénrichtingsverkeer m.b.t. de presentatie;
[*]Geen echte mogelijk aanwezig om gezamelijk vragen te stellen (behalve naderhand dan) m.b.t. de presentatie en de betrokken partijen (makelaar/architect/projectontwikkelaar);
[*]Rondje van de directeur Gerritsen bouwgroep was goed maar had ook door de andere partijen zo opgepakt kunnen worden. Wij zijn immers de kopers en niet de verkopers;
[/list:o]
Over het algemeen wel een leuke avond.
Erwin, Natasha, Ashley & Glenn
Singelkwartier 1

BobbyLianne
Brons
Brons
Berichten: 43
Lid geworden op: 29-09-2010 22:15

#20 Bericht door BobbyLianne » 12-11-2010 18:46

Hoi Singelkwartier 1 bewoners,

Wij komen op singelkwartier 2 te wonen en zijn wel erg benieuwd wat jullie te horen hebben gekregen op de kopersavond.
Hebben ze nog iets gezegd over de opleverdatum van jullie woningen? En is er verder nog leuke informatie voor andere Singelkwartier bewoners?
Singelkwartier 2, Berlage, Bouwnummer 183

Plaats reactie

Terug naar “Informatieavonden/bijeenkomsten”