Beheerdersvereniging singelkwartier 3
-
- Brons
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 31-03-2011 19:56
Het lijkt ons ook het meest verstandig om een bureau in te schakelen. Wat wel heel duidelijk is dat we er spoed achter moeten zetten. Het duurt ongeveer 2 maanden voordat alles geregeld wij hoorden vanmiddag dat het laatste huis van Singelkwartier 2 vandaag opgeleverd is maar dat ze alleen nog maar te voet het Binnenterrein mogen betreden omdat de VVE nog niet geregeld is. Bij ons gaat het om 52 woningen dus misschien liggen de kosten lager als de andere kwartiers?
Groetjes van
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
-
- Brons
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 31-05-2011 10:24
vve
Robert en Mirjam, lukt het om het een en ander uit te vragen bij de bureau's. Ik wil ook wat in gang zetten. Het heeft natuurlijk geen zin om dingen dubbel te doen. Dus geef maar aan als ik wat kan oppakken. Wellicht alvast alle gegevens verzamelen van de 52 bewoners? Laat maar weten. Wil graag helpen. Gr. Nathalie
Singelkwartier 3 | Gratema | Bouwnummer 135 | Polluxstraat 142
-
- Brons
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 31-03-2011 19:56
Ik wil ook, indien nodig, helpen met het opzetten van een vereniging. Ik ben het met Nathalie eens dat we niet alles dubbel moeten doen. Markwin, van Kopersbegeleiding, gaf al aan dat hij alle emailadressen heeft. ALs wij iets doorgestuurd willen hebben kunnen wij een mail richting hem doen. Is het een idee om volgende week al met een klein groepje af te spreken wie wat oppakt. Ik wil mijn emailadres wel al aan Markwin geven met de vraag of hij die alvast wilt verspreiden. Dan kunnen we bijvoorbeeld al zelf emailadressen en telefoonnummers van de bewoners verzamelen.
Groetjes Anna
Groetjes Anna
Groetjes van
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
-
- Brons
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 28-09-2011 08:08
Ja, dat is wel een goed plan. Als Markwin een mail kan rondsturen met daarin het verzoek om een emailadres en bij voorkeur telefoonnummer, door te mailen aan één van jullie... (met de reden waarom erbij natuurlijk). Dan kunnen we daarna in ieder geval iedereen aanschrijven, en iets plannen, zodra we meer weten...
Wees gerust: Het mail-aanspreekpunt zal niet opdraaien voor al het werk, dat gaan we netjes samen doen...
Als iemand mijn hulp nodig heeft, weet je me te vinden!
Wees gerust: Het mail-aanspreekpunt zal niet opdraaien voor al het werk, dat gaan we netjes samen doen...
Als iemand mijn hulp nodig heeft, weet je me te vinden!
Singelkwartier 3 Bouwnr 140
Polluxstraat 150 6846XP Arnhem
Polluxstraat 150 6846XP Arnhem
-
- Nieuw
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 19-02-2011 10:25
-
- Brons
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 31-03-2011 19:56
Hallo allemaal,
Vanochtend is de mail vanuit Markwin verzonden naar alle bewoners van het Singelwartier 3 en ik heb al 24 emailadressen en telefoonnummers. Goed hé!
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie. Nu nog een klein groepje samenstellen voor een eerste opzet. Mirjam en Nathalie hebben al aangeboden om te helpen.
Wat mij wel duidelijk is na even te googlen dat de kosten bij volledige uitbesteding rond de €25 per woning per maand worden.
Groetjes Anna
Vanochtend is de mail vanuit Markwin verzonden naar alle bewoners van het Singelwartier 3 en ik heb al 24 emailadressen en telefoonnummers. Goed hé!
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie. Nu nog een klein groepje samenstellen voor een eerste opzet. Mirjam en Nathalie hebben al aangeboden om te helpen.
Wat mij wel duidelijk is na even te googlen dat de kosten bij volledige uitbesteding rond de €25 per woning per maand worden.
Groetjes Anna
Groetjes van
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
Ron en Anna bouwnr 138 SK3
-
- Zilver
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 30-03-2011 09:22
Ik vind zelf 25 euro per maand best veel geld. Maar ik was dus net zelf even aan het googlen en kwam bij de notulen van SK1. Zij hebben een eenmalige storting per eigenaar gedaan van 100 euro (bijv. om de borden aan te kunnen schaffen) en daarna de bijdrage op 20 euro per maand vastgesteld voor 2011. Maar.... zij zijn met 33 eigenaren en wij met 52! Dus volgens mij moeten we dan toch iets goedkoper uit kunnen komen. Ik weet ook niet wat er allemaal in die maandelijkse bijdrage is opgenomen?? Verzekering, onderhoud, energie, spaarpotje voor vervangen van zaken?? Nog meer?